[Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Zestawy, relacje z budowy, galerie ukończonych modeli, porady i problematyka modelarstwa sci-fi., fantasy i kosmicznego.

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » niedziela, 25 września 2011, 12:55

Może prędzej emaliami.
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 13:05
Lokalizacja: Warszawa

Reklama

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » niedziela, 25 września 2011, 15:41

Wróciłem odważniej do emalii i całość zrobiłem właśnie tym typem farb. Głównie XF-9, XF-94 i Humbrol 30 - wszystko rozcieńczane tamiyowskim X-20.

Jestem ciekawy Waszych opinii. Mi się wydaje, że wyszło nie najgorzej. Podkreślam, że nie jest to stadium ostateczne, bo jeszcze będzie trochę suchego pedzla, cieni i dopieszczania.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3723
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez wuen » niedziela, 25 września 2011, 16:24

Znacznie lepiej !! Poprzednia wersja przypominała spoconego mięśniaka po wizycie w siłowni i psuła cały efekt.
człowiek bez pasji to producent g...
Avatar użytkownika
wuen
 
Posty: 2400
Dołączył(a): sobota, 20 października 2007, 08:44
Lokalizacja: okolice Halinowa ok. 25 km od Wawy

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » niedziela, 25 września 2011, 16:31

Pewnie dla tego że wilgotna farba olejna się świeciła.
Mi trochę brakuje gdzieniegdzie tych srebrzystych prześwitów które były wcześniej.
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 13:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » niedziela, 25 września 2011, 16:54

Kazik napisał(a):Pewnie dla tego że wilgotna farba olejna się świeciła.
Mi trochę brakuje gdzieniegdzie tych srebrzystych prześwitów które były wcześniej.


Dokładnie, świeciła się olejna. Co do prześwitów, to spokoja głowa. Jeszcze się pojawią.

Dzięki Panowie za wsparcie :mrgreen:
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3723
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Patryk » niedziela, 25 września 2011, 18:33

Tak chodzi mi o te kalki na udach.
Tych "rainsów" olejami nie zastąpisz pigmentem w sumie najlepiej to robić olejami. Czym rozprowadzałeś oleje na modelu ?
Żeby to szybciej wyschło i nie było zacieków użyj suszarki z funkcją zimnego powietrza. Szybko i równo wyschnie ,ale i tak poczekaj kilka dni żeby samo dobzre wyschło przed dalszymi etapami prac.
Obrazek
KLIKNIJ
Patryk Krupiński
Avatar użytkownika
Patryk
 
Posty: 1049
Dołączył(a): sobota, 13 października 2007, 19:19
Lokalizacja: Lublin

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » niedziela, 25 września 2011, 18:36

Żeby była jasność - wszystkie te zacieki i cienie zostały zrobione emaliami.
Oleje rozcieńczałem X-20. Pod suszarką, ani na zimno, ani na gorąco nie schło. Kilka dni czekania to za długo :twisted:

Ok, zapewne oleju nie zastąpię, natomiast ciekaw jestem opinii, co do uzyskanego obecnie efektu.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3723
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Patryk » wtorek, 27 września 2011, 19:31

To chyba nie był dobry pomysł żeby oleje rozcieńczyć tamiyowskim rozcieńczalnikiem do akryli. Było użyt terpentyny/white spirit lub coś w tym stylu. Zapuść ciemno brązowego washa jeszcze. ;o)
Obrazek
KLIKNIJ
Patryk Krupiński
Avatar użytkownika
Patryk
 
Posty: 1049
Dołączył(a): sobota, 13 października 2007, 19:19
Lokalizacja: Lublin

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » wtorek, 27 września 2011, 22:10

Patryk napisał(a):To chyba nie był dobry pomysł żeby oleje rozcieńczyć tamiyowskim rozcieńczalnikiem do akryli. Było użyt terpentyny/white spirit lub coś w tym stylu. Zapuść ciemno brązowego washa jeszcze. ;o)


Oj Patryk, taki łoś to ja nie jestem... X-20 to rozpuszczalnik do emali, X-20A do akryli. Użyłem właściwego typu.

Wash jeszcze delikatny będzie.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3723
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Patryk » środa, 28 września 2011, 16:27

Nie no sory Macio nie chaiłem żeby tak to zabrzmiao. :oops:
Ale i tak lepiej na przyszłość użyj czegoś bardziej sprawdzonego. Powinno wyjść dobrze. ;o)
Obrazek
KLIKNIJ
Patryk Krupiński
Avatar użytkownika
Patryk
 
Posty: 1049
Dołączył(a): sobota, 13 października 2007, 19:19
Lokalizacja: Lublin

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » środa, 28 września 2011, 18:11

Patryk napisał(a):Nie no sory Macio nie chciałem żeby tak to zabrzmiao. :oops:
Ale i tak lepiej na przyszłość użyj czegoś bardziej sprawdzonego. Powinno wyjść dobrze. ;o)


Spoko, spoko ;o) . Następnym razem spróbuję z White Spiritem albo terpentyną.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3723
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » poniedziałek, 3 października 2011, 00:17

Powoli kończę potwora. Dyńka zamocowana tylko do sesji, bo nie jest jeszcze skończona.

Obrazek

Obrazek

Oj, coś mi się przyczepiło... Proporcje poza skalą, bo czołg jest w 1/144, a robot w 1/100 albo to jest mały Tygrysek

Obrazek
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3723
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez levee » poniedziałek, 3 października 2011, 00:48

Ostatnie zdjęcie rządzi - złapał szczurka! :D
Jak znajdzie takiego drugiego i poobrywa wieżyczki, to będzie miał wrotki i dodatkowo dwie chochle :lol:
levee
 
Posty: 313
Dołączył(a): sobota, 22 września 2007, 12:07

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Fred-k2 » poniedziałek, 3 października 2011, 01:00

Z deczko on spory :lol:
pozdrawiam Fryderyk, modelarz ambitny lecz leniwy
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Fred-k2
 
Posty: 1488
Dołączył(a): środa, 20 maja 2009, 22:17
Lokalizacja: Poznań

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Mr. Headshok » poniedziałek, 3 października 2011, 08:14

Faktycznie, całkiem duży.
Ostatnia fotka doskonała! No i wykonanie profi :)

Oczu to on jeszcze nie ma, prawda? Będą mu się świecić? :)
Pozdrawiam,
Tomasz Koebsch
Avatar użytkownika
Mr. Headshok
 
Posty: 1335
Dołączył(a): wtorek, 30 października 2007, 20:04
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sci-fi., kosmiczne, fantastyka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości