[Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Zestawy, relacje z budowy, galerie ukończonych modeli, porady i problematyka modelarstwa sci-fi., fantasy i kosmicznego.

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » poniedziałek, 6 czerwca 2011, 22:00

Gunze z Tamiya mieszałeś, nie gryzą się?!
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 13:05
Lokalizacja: Warszawa

Reklama

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » poniedziałek, 6 czerwca 2011, 22:05

Kazik napisał(a):Gunze z Tamiya mieszałeś, nie gryzą się?!


Nic się nie gryzie. Mieszałem Tamiye X z Gunze C + żółty Gunziak jako rozcieńczalnik. Mój czarny półmat to często właśnie Gunze + Tamiya.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3723
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » poniedziałek, 6 czerwca 2011, 22:51

Łaził po krzakach i się porysował...

Obrazek

Zrobiłem sobie przymiarkę koloru na obudowę napędu. Na razie jest to czarny półmat przedmuchiwany Gunze Black Green.

Obrazek
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3723
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » czwartek, 23 czerwca 2011, 19:41

Mech dostał łapy + malowanie obudowy napędu. Użyłem Gunze SM Super Fine Silver, a na nim Black Green (Gunze C). Obicia zrobione metodą na gąbkę i płyn maskujący.

Wszelkie sugestie mile widziane.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Mam Kubusia!

Obrazek
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3723
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez rollingstones » czwartek, 23 czerwca 2011, 19:47

Jest bosko !
płotka
Avatar użytkownika
rollingstones
 
Posty: 4136
Dołączył(a): sobota, 22 września 2007, 10:29
Lokalizacja: KIelce

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez piotr dmitruk » czwartek, 23 czerwca 2011, 20:58

Przesuń ciężar obić na krawędzie, zwłaszcza tych wystających walców.
Pozdrawiam
Piotrek
MOJE PORTFOLIO ARCHIWUM X- W moich galeriach wskazana jest rozsądna krytyka modeli.
Avatar użytkownika
piotr dmitruk

Mistrz Osobliwości
 
Posty: 9985
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 19:18
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » czwartek, 23 czerwca 2011, 21:22

piotr dmitruk napisał(a):Przesuń ciężar obić na krawędzie, zwłaszcza tych wystających walców.


Dzięki, słuszna uwaga.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3723
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » czwartek, 23 czerwca 2011, 22:02

Zrobiłem małe korekty dzięki sugesti Piotra.

Obrazek

Obrazek
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3723
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Tomek Hejmo » czwartek, 23 czerwca 2011, 22:45

I jak, nie przyjemniejsze niż n-ta polerka lakieru? :mrgreen:

Tomek
Avatar użytkownika
Tomek Hejmo
 
Posty: 2063
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 20:00

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » czwartek, 23 czerwca 2011, 22:51

Tomek Hejmo napisał(a):I jak, nie przyjemniejsze niż n-ta polerka lakieru? :mrgreen:

Wszystko jest przyjemniejsze od polerki lakieru :lol:

Maciek już nie obtłukuj tak bo niewiele tego lakieru zostanie :)
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 13:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » piątek, 24 czerwca 2011, 07:01

Tomek Hejmo napisał(a):I jak, nie przyjemniejsze niż n-ta polerka lakieru? :mrgreen:

Tomek


Polerki nie są fajne :-| W zasadzie chyba tylko szpachlowanie jest mniej fajne.
Obtłukiwanie i brudzenie ma swój urok - myślę, że jeszcze coś takiego zrobię. Ciemna Strona mnie kusi ;o) .

Marek:
Lakier złazi jak z japońskich samolotów, widocznie słabo był położony. Robot szlaja się po krzakach i tylko pogarsza sprawę. Co do obudowy napędu, to nie będę już bardziej jej męczył. Opancerzenie zrobię pewnie w jaśniejszym zielonym i oszczędniejszym odłażeniem farby, za to z uszkodzeniami powierzchni.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3723
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez wuen » środa, 6 lipca 2011, 15:31

Zdjęcia nie odzwierciedlają faktycznego wyglądu prezentowanych elementów - brakuje "bliku metalu" spod farb kryjących - widziałem "na żywo" i wrażenie było takie, że jak brałem do ręki to odruchowo napinałem się bo spodziewałem się większego ciężaru na dłoni.
Jak dla mnie efekt jest super lecz nie widać go na powyższych fotkach - może Maciej znajdzie chwilę czasu i tak zmieni ustawienia świateł, że zdoła pokazać opisany efekt.
człowiek bez pasji to producent g...
Avatar użytkownika
wuen
 
Posty: 2400
Dołączył(a): sobota, 20 października 2007, 08:44
Lokalizacja: okolice Halinowa ok. 25 km od Wawy

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » czwartek, 7 lipca 2011, 23:56

Może coś dodatkowo z lampą błyskową Maćku zakombinujesz :)
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 13:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » piątek, 8 lipca 2011, 09:51

Panowie, dziękuję za miłe słowa i konstruktywne fotograficzne uwagi. Przy kolejnej aktualizacji postaram się oddać na zdjęciach opisane przez Was wrażenia.

Zapewne użyję skupioneg źródła światła. Z fleszem nie udało mi się jak dotąd dobrze pstryknąć odbić.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3723
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » piątek, 29 lipca 2011, 19:59

Dobra, wracam po przerwie do brudasa :) Na razie mała wrzutka ale mam nadzieję, że przed urlopem zobaczycie więcej złożonych elementów robota.

Zrobiłem żaluzje silników napędowych. Na razie staram się aby nie było przesadnych kontrastów i całość współgrałą kolorystycznie. Jako, że rzadko używam takich kolorów i nie mam tym samym wprawy więc sporo przy malowania to próbowanie różnych odcieni i mieszanek. Koniec końców ten element bazowo byl pomalowany Burnt Iron, potem przycieniowany Jet exhaust (Alclad) +XF-1. To a'la przepalenie to mieszanka jasno szarego z fluorescencyjnym pomarańczem + zmniejszenie kontrastu mieszanką Burnt Iron + XF1. Można było prościej ale sam proces dochodzenia też miał swój smaczek.

Mam już przemyślane zniszczenia pancerza, to co mi zostało aby dalej ruszyć z kopyta to dobranie odcienia zielonego na główny kolor pancerza. Dla odmiany odpryski będą ciemne i ciemno metaliczne.

Obrazek

Obrazek
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3723
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sci-fi., kosmiczne, fantastyka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości