Strona 1 z 1

[WARSZTAT]Metal Gear Rex - Studio Kaijin - 1:72

PostNapisane: niedziela, 8 grudnia 2013, 00:21
przez wacek80
Cześć!

Tym razem na warsztacie wylądował mech bojowy Metal Gear Rex z serii gier Metal Gear Solid.
Model jest żywiczny ,w stu procentach garage kit ,co widać na częściach. Na wielu z nich są bąble oraz rysy , lecz nic z czym szpachla gunze oraz pilniki nie dałyby sobie rady.
Stwierdziłem ,że jakikolwiek transport tego olbrzyma (jest go kawałek) mógłby doprowadzić do uszkodzeń więc pomyślałem że zrobię go "pozowalnego". Odkopałem więc pudełko z elementami robocika...Obrazek

...zakupiłem najtańsze możliwe LEGO (aczkolwiek tyle w tym LEGO co kot napłakał) z kilkoma "zawiasami kulowymi" (nie wiem jak inaczej to nazwać)...
Obrazek

...połączyłem z elementami Rexa...
Obrazek

...a rezultat był następujący:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Następnie zabrałem się za detale. Zrobiłem ruchome "stopy":
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dodałem "ostrogi":
Obrazek

Zmieniłem wyrzutnie granatów dymnych, w oryginale były to żywiczne kołki:
Obrazek

Na koniec całościowa fotka z klejem CA dla porównania :)
Obrazek

Dalszy ciąg najszybciej jak się da :)

Re: [WARSZTAT]Metal Gear Rex - Studio Kaijin - 1:72

PostNapisane: czwartek, 26 grudnia 2013, 17:54
przez wacek80
Czołem,

Postęp niewielki bo brakło mi farby bazowej ale coś tam zrobiłem. Jak pomaluję resztę elementów na kolor bazowy to nałożę kanciaste zielone plamy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: [WARSZTAT]Metal Gear Rex - Studio Kaijin - 1:72

PostNapisane: sobota, 28 grudnia 2013, 10:33
przez wapel
HA! fajowski! kabina operatora (szczęka) jest może otwierana? Swego czasu MGS był moją ulubioną grą na pierwszego playa, a przeszedłem ją chyba z 10 razy. Łezka się w oku zakręciła ;o)

Re: [WARSZTAT]Metal Gear Rex - Studio Kaijin - 1:72

PostNapisane: sobota, 28 grudnia 2013, 12:58
przez wacek80
Niestety nie. Podglądnąłem kilka rzeczy z innej relacji z budowy tego mecha lecz nie mam pomysłu ani części ,żeby zrobić otwieraną paszczękę. Mechanizm jej otwierania był dość skomplikowany. Szkoda robić to chałupniczymi metodami i pozwolić by skaszaniło to cały model.

W MGS też grałem ale tylko w demo na PC. Świetna giera

Re: [WARSZTAT]Metal Gear Rex - Studio Kaijin - 1:72

PostNapisane: poniedziałek, 30 grudnia 2013, 21:41
przez wacek80
Udało mi się skończyć dziś kamuflaż. Teraz wash i cała reszta.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: [WARSZTAT]Metal Gear Rex - Studio Kaijin - 1:72

PostNapisane: poniedziałek, 30 grudnia 2013, 22:15
przez Alex976
Fajnie idzie, będziesz kładł jakieś filtry?

Re: [WARSZTAT]Metal Gear Rex - Studio Kaijin - 1:72

PostNapisane: poniedziałek, 30 grudnia 2013, 23:29
przez piotr dmitruk
Wydaje się ciekawy, ale lepiej by się oceniało, gdybyś znalazł arkusz białego kartonu. Obecnie kamuflaż spełnia swoje zadanie- zlewa mecha z tłem :lol:

Re: [WARSZTAT]Metal Gear Rex - Studio Kaijin - 1:72

PostNapisane: poniedziałek, 30 grudnia 2013, 23:31
przez wacek80
Alex976 napisał(a):Fajnie idzie, będziesz kładł jakieś filtry?


Czy filtry nie wiem , ale na pewno obicia , wash itp.

piotr dmitruk napisał(a):Wydaje się ciekawy, ale lepiej by się oceniało, gdybyś znalazł arkusz białego kartonu. Obecnie kamuflaż spełnia swoje zadanie- zlewa mecha z tłem :lol:


Przy następnym updejcie już będzie :)