Strona 1 z 1

OT-34/76 - siatka płyty nadsilnikowej

PostNapisane: poniedziałek, 17 października 2011, 22:42
przez Kuba P.
Drodzy Miłośnicy T-34, pomóżcie,

Mam od ponad roku rozgrzebanego OT-34/76 mającego imitować wóz Czeskiej Samodzielnej Brygady Pancernej walczącej pod Wodzisławiem Śl. w marcu 1945 r.
Wróciłem do tematu, model to Dragon 6594 z wymienionymi kołami. Wywaliłem z modelu zestawową wstrętną siatkę nad wylotem powietrza znad silnika i dokupiłem abera. Nie będę składał całej pokrywy, interesuje mnie tylko ten grill. I tu zagadka, Aber nie robi jednego elementu ramy nad siatką, proponują ją składać z odcinków.
Tu moje pytanie - czy ta rama wzmacniająca różniła się między producentami? Czy ilość poprzecznych pasów blachy nad siatką była różna? Ile powinienem zrobić w swoim modelu?

Poniżej model obecnie i fotografia, która przedstawia wóz, którego model buduję. Miejsce - Rogów (Rogau, O/S) lato 1945.
Fotografie zeskanowane z prywatnej kolekcji osoby mieszkającej w Rogowie, autorem jest Pan Alojzy Klon.
Kto pamięta mojego Jagdpanzera IV L/70 - ten OT-34 stał ok 300m od miejsca, gdzie sfotografowano niemieckiego niszczyciela czołgów, tylko znajdował się za wzniesieniem i najprawdopodobniej czechosłowacki wóz jechał w stronę Bluszczowa, na południe od Rogowa. Nie wiem kto i czym go załatwił, ale raczej nie była to robota tego JP IV.

Obrazek
Obrazek

Re: OT-34/76 - siatka płyty nadsilnikowej

PostNapisane: piątek, 21 października 2011, 20:02
przez pawel
Kuba P. napisał(a): Czy ilość poprzecznych pasów blachy nad siatką była różna? Ile powinienem zrobić w swoim modelu?
Według mnie cztery. O ile wiem pod tym względem różnicy między producentami nie było.