Moderator: xenomorph
Niko 77 napisał(a):Witam mam pytanko czy wszystkie późne tygrysy na stalowych kołach miały zimmerit ?
Bathin napisał(a):Niko 77 napisał(a):Witam mam pytanko czy wszystkie późne tygrysy na stalowych kołach miały zimmerit ?
Tak.
faj3r napisał(a):to ja zapytam, czym różnią się gąsienice dla późnych tygrysów na stalowych kołach od gąsienic tygrysów wczesnych na kołach z gumowym płaszczem?
Bathin napisał(a):Innym wzorem bieżnika, ale Tygrysy wersji środkowej miały już późniejszy model gąsienic, a nadal jeździły na kołach z bandazami gumowymi.
Hubert Michalski napisał(a):Widzę , że kolega Faj3r ma w planach jakiegoś Tygryska więc z doborem gąsienic najlepiej byłoby poczekać do czasu wybrania odpowiedniej wersji pojazdu i co najważniejsze , znalezieniem jego zdjęć. To bardzo ważne ponieważ modernizacje i zmiany jakim poddano gąsienice tego pojazdu rozpoczynają się od wprowadzenia do użytku w październiku 1942 roku standardowych Kgs 63/725/130 a kończą dopiero w maju 1944 roku po zastosowaniu mniejszego koła napinającego o średnicy 600 mm.
faj3r napisał(a):Tak, mam w planach Tygrysa I i to nawet nie jednego ale kilka.
faj3r napisał(a):Jak by kolega mógł polecić źródła informacji / zdjęć, będę wdzięczny.
Niko 77 napisał(a):Witam
Znalazłem takie dwa tygryski
Powrót do Pojazdy wojskowe - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości