Brytyjskie Shermany we Włoszech/Afryce.
Witam Szanownych Forumowiczów.
Mam pytanie/zagadkę do znawców i wielbicieli Shermanów.
Wymyśliłem sobie pewną konfigurację i zastanawiam się czy była ona używana (prawdobodobna) w rzeczywistości.
Części składowe są następujące (takie mi zostały części po różnych modelach):
- kadłub wczesny (małe włazy) M4 lub M4A1 ale bez DV
- wieża low bustle
- malowanie najlepiej brytyjskie (piaskowe jedno lub dwu-barwne) z Włoch, Sycylii lub Afryki
Tyle na początek, bo pozostaje jeszcze kwestia jarzma, gąsienic, przekładni... ale zostawiam to na później do omówienia na konkretnym przykładzie.
Najpierw chciałbym się upewnić co do możliwej wersji wyjściowej.
Niby zdjęć jest sporo w sieci, ale jak przyjdzie co do czego to same mk.II z DV z Afryki lub mk.III z Włoch.
Z góry dziękuję za wszelkie uwagi, podpowiedzi, zdjęcia...
Mam pytanie/zagadkę do znawców i wielbicieli Shermanów.
Wymyśliłem sobie pewną konfigurację i zastanawiam się czy była ona używana (prawdobodobna) w rzeczywistości.
Części składowe są następujące (takie mi zostały części po różnych modelach):
- kadłub wczesny (małe włazy) M4 lub M4A1 ale bez DV
- wieża low bustle
- malowanie najlepiej brytyjskie (piaskowe jedno lub dwu-barwne) z Włoch, Sycylii lub Afryki
Tyle na początek, bo pozostaje jeszcze kwestia jarzma, gąsienic, przekładni... ale zostawiam to na później do omówienia na konkretnym przykładzie.
Najpierw chciałbym się upewnić co do możliwej wersji wyjściowej.
Niby zdjęć jest sporo w sieci, ale jak przyjdzie co do czego to same mk.II z DV z Afryki lub mk.III z Włoch.
Z góry dziękuję za wszelkie uwagi, podpowiedzi, zdjęcia...
