
Jaki ma to cel?
Gdy klapy są schowane

I gdy w pełni wypuszczone

Źródło viewtopic.php?f=3&t=35228&start=15#p430459
Dzięki nobie1973!



BOMI21 napisał(a):Dzięki nobie1973
!





portalus napisał(a):W tekście jest jeszcze informacja o jasnobłękitnych okolicach przodów wlotów powietrza do silników - na schemacie oznaczenie E, widoczne też na zdjęciu które zamieściłeś - chyba powinieneś tą podmalówkę uzupełnić.










nobie1973 napisał(a):BOMI21 znalazłem chwilę czasu aby głębiej poszperać w moim archiwum…i mam dla ciebie jeszcze kilka zdjęć (autorem zdjęć 1-2 jest Miłosz Rusiecki, 3-5 Remigiusz Gadacz, zdjęcie 6 pochodzi z monografii 4+ na temat samolotu MiG-29):
1
2
3
4
5
6
Na tych dwóch zdjęciach innych eks-czeskich MiG-ów 29 widać szczegółowo zużycie kamuflażu na górnych powierzchniach płatowca:
Pozwoliłem sobie również zamieścić skan artykułu na temat przejęcia eks-czeskich MiG-ów 29, pochodzący z magazynu Aeroplan nr 2/96:
BOMI21 napisał(a):Kurczę nobie1973 nie wiem, z jakiego archiwum korzystasz, ale ja za dostęp do takiego dał bym się poćwiartować.


nobie1973 napisał(a):
BOMI21 napisał(a):Hmm, a przy krawędzi wlotu te powierzchnie są metalowe, czy jest to inny, ciemniejszy kolor?


nobie1973 napisał(a):BOMI21 napisał(a):Hmm, a przy krawędzi wlotu te powierzchnie są metalowe, czy jest to inny, ciemniejszy kolor?
Jest to naturalny kolor stali lub też tytanu, widoczny dobrze na tych zdjęciach:]




Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
