Z silnika znowu nic nie widać, prucz tego, że jest srebrny. Złoszuj go, to uzyskasz lepszy efekt. Czemu podwozie błyszczy się jak wiesz komu co.
"Nie ten jest mądry, kto nie popełnia błędów. Takich ludzi nie ma i być nie może. Mądry jest ten, kto popełnia błędy nie bardzo istotne i kto potrafi je łatwo i szybko naprawiać."
Ale wystarczycprzejechać kilka km u do podwozia przylgnie kurz, a efekt jest matowy.
"Nie ten jest mądry, kto nie popełnia błędów. Takich ludzi nie ma i być nie może. Mądry jest ten, kto popełnia błędy nie bardzo istotne i kto potrafi je łatwo i szybko naprawiać."
Według TWOJEJ instrukcji: blok silnika ma być na gun metal. Ten "wirnik" i przewód powietrza na górze mają być czarne. Obieg oleju i filtr powietrza mają być na olive drab. A teraz jak to powinno wyglądać naprawdę. Bryła silnika powinna być na olive drab(czyli na kolor karoserii). Obieg oleju i filtr powietrza na czarno. Chłodnica na czarno. Jak coś to pisz na priva. Mam trochę materiałów na temat tego silnika.
przemolgr125 napisał(a):a wirnik chyba też na olive drab?
Tak jak na fotkach, czyli olive drab, jeśli chodzi o błyszczenie, to jak do mnie wpadniesz to dam ci trochę matowego lakieru i będzie ok. No i trochę podszlifuj te farfocle.