Witajcie,
przede wszystkim dziękuję za to przebrnęliście ze mną tą drogę przez mękę
, za rady, krytykę i kibicowanie
dymuwa napisał(a):Nie podoba mi się "czystobrązowy" kolor kolektora spalin. Kiedyś też tak malowałem, ale po długich dyskusjach "doszlim do wniosku", że były to jednak rury stalowe, które zmieniały kolor pod wpływem temperatury, tzn dowolne odcienie od jasnożóltego metallic'a przez brąz aż po rdzawy.
Voltan napisał(a):Nie pasuje mi tylko jedna rzecz, mianowicie gryzie się zróżnicowana powierzchnia samolotu (świetna) z dość monotonnym malowaniem kolektorów. Sam tego tematu nie opanowałem, ale jest pewien dysonans
a było to tak... kolektory przed zdjęciami , które prezentowałem dostały kilka kolorów metalizerów i wyglądały świetnie moim zdaniem. Przed malowaniem powierzchni zamaskowałem je taśmą i przetrwały... ale washa nie przetrwały
wk... zdenerwowany pomalowałem jednolicie. Ale po Waszych uwagach poprawiłem stalowym pigmentem, pocieniowałem , oględnie mówiąc poprawiłem na ile mogłem.
Podsumowując : przedostatni raz się męczyłem z takim shortem. Nie mam to sensu i najlepszy nawet efekt, nie jest w stanie mi wynagrodzić tych godzin marazmu i zwątpienia.
Link do galerii które moim zdaniem oczywiści powinny być umieszczone tam gdzie jest szersza publika:
http://pwm.org.pl/viewtopic.php?f=13&t=46901no i jak by nie patrzeć.....
pierwszy !!!!!