Strona 1 z 1

sklep MójŚwiatModeli.pl - problem z kontaktem

PostNapisane: sobota, 28 kwietnia 2018, 11:59
przez 1/72
Mam problem z tym sklepem: http://mojswiatmodeli.pl/

Przelałem pieniądze za model i czekam aż minie jeden miesiąc (taka jest informacja na stronie internetowej sklepu, dotycząca czsu przesyłki). To już za pare dni.
Po tym czasie zawiadamiam odpowiednie organa państwowe.
Nikt nie odpowiada na maile.

Czy mieliście podobne problemy?

Re: sklep MójŚwiatModeli.pl - problem z kontaktem

PostNapisane: poniedziałek, 30 kwietnia 2018, 09:34
przez witox
Zamawiałem u nich kiedyś, ale osobiście, przez wizytę w sklepie. Z tego co pamiętam oczekiwanie trwało czasem nieco dłużej niż ten zapowiedziany miesiąc, ale dostawałem w końcu zamówione rzeczy, więc nie był to dla mnie problem.

Re: sklep MójŚwiatModeli.pl - problem z kontaktem

PostNapisane: wtorek, 1 maja 2018, 12:29
przez jwk
Gdzieś na forum kolejowym przemknął mi zdecydowanie nie polecamy sklep modelarski z Chorzowa, który nieustannie zmienia nazwę. Być może to ten sam.

Re: sklep MójŚwiatModeli.pl - problem z kontaktem

PostNapisane: wtorek, 1 maja 2018, 18:18
przez witox
Kolejki owszem tam są (chyba głównie nimi się zajmują), natomiast sklep ma tę samą nazwę już z 7 lat.

Re: sklep MójŚwiatModeli.pl - problem z kontaktem

PostNapisane: sobota, 5 maja 2018, 23:14
przez 1/72
Czy ktokolwiek posiada aktualny nr telefonu do tego sklepu?

Re: sklep MójŚwiatModeli.pl - problem z kontaktem

PostNapisane: niedziela, 6 maja 2018, 07:52
przez Taki Jeden

Re: sklep MójŚwiatModeli.pl - problem z kontaktem

PostNapisane: niedziela, 6 maja 2018, 09:40
przez 1/72
Taki Jeden napisał(a):http://www.modelwork.pl/viewtopic.php?f=94&t=61236&start=15

Wiem, wiem. Piszę w tamtym wątku ;o)
Z góry dzięki za info :)

Re: sklep MójŚwiatModeli.pl - problem z kontaktem

PostNapisane: środa, 30 maja 2018, 21:13
przez 1/72
... i nie dojdzie, ponieważ sklep po 55 dniach :roll: (zgodnie z informacją na stronie sklepu, termin realizacji miał wynieść do 30 dni) poinformował mnie (i jednocześnie przeprosił), że nie może zrealizować zamówienia, ponieważ model jest niedostępny u producenta i nie znają terminu wznowienia produkcji.
Następnie na zwrot pieniędzy czekałem 5 dni.
W międzyczasie kupiłem model w sklepie plastmodel z 12% (dobre i to) zniżką, który polecam.
Przesyłka doszła w ciągu dwóch dni.