Jak mam być szczery, to jak na tę chwilę, mam fatalne doświadczenie z tym dostawcą. Gablotkę zamówiłem (i zapłaciłem) 1 października. Po zapytaniu, kiedy mogę liczyć na dostawę 4 października poinformowali mnie, że na początku tego tygodnia. Wczoraj zapytałem, jak się rzeczy mają i poinformowali mnie, że będzie w przyszłym tygodniu. Mówiąc delikatnie się wk.... i wyhaczyłem Pana Piotra na FB. Poinformował mnie, że postara się przyspieszyć sprawę. Zobaczymy jak będzie, na razie żadnej informacji nie mam.
Cała ta sytuacja jest o tyle śmieszna, że korespondencja z firmą IZMOD to istne kuriozum. Pomijając fakt, że ani razu i nigdzie nie poczuwają się do użycia słowa "przepraszamy" wobec klienta, to zwalają wszystko na zewnętrznych kooperantów. Zero odpowiedzialności własnej. Równie dobrze mogliby sobie napisać w czasie realizacji zamówienia -
jak nam przytną pleksi. Także nie wiem, kto, co i jak, ale dla mnie LIPA