Dodam coś od siebie...
1.wybrałem towar.
2.zamówienie zostało przyjęte do realizacji.
3.otrzymałem na emaila informację, za co mam zapłacić, oczywiście kaska poszła na podane konto.
4.kolejny email,że towar wysłany ale nie będzie dwóch pozycji.
szkoda,że sprzedawca nie skontaktował się wcześniej zawsze coś można dobrać.
5.paczka doszła,otwieram zonk..brak jednej farbki.
6.kontaktuję się za sprzedawcą..zdziwiony,że mnie informował i że musi resztę znowu zwracać na konto.
7.do bani taka tranzakcja bo niby upus a koszty wysyłki przekroczyły zysk
8.najlepsze na koniec...lista z dnia wczorajszego?pozycje których niby nie było do wysyłki, nadal są?
to o co tu chodzi? np.pędzelek mag-pol 70 retuszerski 1. jeżeli takie było wcześniejsze działanie sklepu to nie dziwię ze padł...
Pozdrawiam