Aleksander napisał(a):Mogę tylko odpowiedzieć na pytanie nr 1, co do reszty nie mam doświadczenia. Emalię zmyjesz Kretem w granulkach, rozpuszczonym w wodzie - załóż tylko rękawice gumowe.

GTiStyle napisał(a):Mam nadzieje, że ktoś to zauważy. Obawiam się, że pytanie dość głupie ale jak widać mam problem z odpowiedzią. Gdzie najlepiej zaopatrywać się w modele i narzędzia do pracy? Przegrzebałem ebaye allegra itp. Wiadomo ceny od małych do ogromnych ale może jest ktoś w stanie mi polecić konkretny sklep z tymi artykułami? Jak najbardziej odpowiadają mi sklepy internetowe lub też jakieś w okolicy Katowic, Sosnowca i Dąbrowy Górniczej. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
Macio4ever napisał(a):Moim zdaniem powinieneś kupić model Tamiyi - motory w szczególności są ładnie opracowane. Wbrew intuicji i pewnie opinii innych uważam, że motor nie jest dobry na początek z tego względu, że jest w im dużo operacji w których manipuluje się już częściowo złożonym modelem. Jest to dość trudne, łatwo coś ułamać albo uszkodzić powierzchnię polakierowaną.
No ale jeżeli nie ma innego wyjścia, to kup:
1) Taki, który ma owiewki w jednym kolorze
2) Mało kalek
3) Mało chromu
Z moich zainteresowań ciekawy wybór to np CBR1100 XX, Honda NR. Jeżeli chcesz coś sportowego to jak najprostrze malowanie i kalki np Honda NSR500 Factory Color.
Ewenyualnie podłacz się z Hondą Motocompo Aoshimy do Kazika i do mnie. Startujemy pewnie w przyszłym miesiącu. Tanie, pięć części na krzyż, poraża wyglądem ale nie wiem jak ze składalnością.
Jak wolisz inną markę to też coś dobierzesz kierując się punktami 1-3.
Odradzam też kupowanie dodatków. Na początek lepiej zrobić czyste PZP.
Natomiast gdybyś nie upierał się przy motorze, to prosty samochód (jeden kolor), cywilny, Tamiya.
GTiStyle napisał(a):Macio4ever