Strona 1 z 1

Airfix - obsługa klienta

PostNapisane: sobota, 26 marca 2011, 13:34
przez Krowa
Ponad rok temu kupiłem model Lysandera z Airfixa. Szału nie było, zestaw jaki jest każdy widział (albo może nawet widzi). W sierpniu ub roku, przypadkiem odkryłem, że brakowało w nim części oszklenia.

Prośba o uzupełnienie braków została wysłana do Hornby jeszcze w sierpniu ub roku. Poza automatyczną odpowiedzią, że rozpatrzą sprawę zero kontaktu. I kiedy już zapomniałem o sprawie i pogodziłem się z niekompletnością zestawu...

Obrazek

a w środku:

Obrazek

Cóż, z jednej strony fajnie, ze zadali sobie trud i koszty aby klient był zadowolony. Z drugiej, po tylu miesiącach mogliby chociaż zapytać czy sprawa jest dalej aktualna.

Tak czy siak, ja się cieszę :)

Re: Airfix - obsługa klienta

PostNapisane: sobota, 26 marca 2011, 15:46
przez Matys
Kiedyś mi brakowało oszklenia w modelu Gripena z Italeri, napisałem mejla do importera, i paczka przyszła jakoś po roku :)

Re: Airfix - obsługa klienta

PostNapisane: sobota, 26 marca 2011, 18:38
przez Mecenas
Podobne przygody przechodziłem kiedyś z Matchboxem (jakieś 15 lat temu) oraz z Revellem (2-3 lata temu) - za każdym razem dostałem brakującą część po ok 5-6 tygodniach.