Zestawy farb [PANCERKA]

Inkubator, tutaj rodzą się tematy godne przesunięcia do FAQ - prawd objawionych. Dyskutujemy na temat technik, narzędzi i chemii modelarskiej.

Zestawy farb [PANCERKA]

Postprzez Ali G » sobota, 24 grudnia 2011, 03:31

Witam Wszystkich.
Chciałbym zacząć przygodę z modelarstwem od paru miesięcy dość regularnie przeglądam forum z zazdrością patrząc na wasze prace oraz czytam wypowiedzi i mam taki dylemat gdyż nie znam się na farbkach (numeracji, nazwach). Przymierzam się do klejenia pancerki z 2WŚ(bardziej pojazdów opancerzonych niż czołgów) w skali 1:72. Chciałem zakupić odpowiednie farbki i kieruję pytanie co sądzicie o takim zestawie :
http://www.mojehobby.pl/Vallejo-PANZER-ACES-No1-8-color-set--p-6-1402306.html
Czy ogólnie kupić zestaw czy oddzielnie samemu wybrać kolory.
Jeżeli osobno to czy ktoś by mógł podać numery bądź nazwy takich podstawowych kolorów używanych w pancerce podczas 2WŚ ?
Podałem zestaw Vallejo ale mogą być również Pactra ( na początek mam zamiar malować pędzelkiem, przedział cenowy na farbki wyznaczyłem tak do 90-100zł max.)
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.

P.S. Wesołych Świąt :mrgreen:
Ali G

Reklama

modele polskich samolotów

Re: Zestawy farb [PANCERKA]

Postprzez Jiloo » czwartek, 29 grudnia 2011, 13:10

specjalista od pancerki nie jestem, ale...

zestaw ktory pokazales jest ewidentnie zlozony z kolorow dodatkowych (widac to po nazwach – rdza, podklad, swiatla, guma).
na stronie vallejo masz pdf z innymi zestawami kolorow panzer aces - http://acrylicosvallejo.com/pdf_web/CC077-rev04.pdf ale tez widze, ze sa to glownie colory do malowania umundurowania.

druga sprawa jest taka, ze 83 pln za zestaw to stanowczo za drogo. w innych sklepach pojedyncze farby sa po 8,50, a w zestawie powinno byc taniej, a nie drozej. na allegro vallejo sa po 8 pln z wysylka za 5-8 pln (zaleznie od ilosci).