Adam Obrębski napisał(a):No właśnie dyszę kilkukrotnie czysciłem drucikiem, żadne paprochy nie chcą wychodzić, wygląda na to, że nic tam nie ma... :/
Nie no Kolego, jak Ty dyszę drucikiem czyściłeś...
Kreta bym Ci odradzał. Rozbierz aerograf cały, nie wykręcaj dyszy tylko zdejmij jej osłonę. Kup cleanlux, nalej do słoiczka i zanurz aerograf ale uważaj na odsłoniętą dyszę. Jest bardzo miękka i łatwo uszkodzić (o ile jej jeszcze tym drutem nie rozkalibrowałeś).
Niech aerograf się moczy w tym słoiku a w miedzyczasie sprawdź, czy końcówki iglicy nie masz krzywej. Jak masz, co nie jest trudne do osiągnięcia, prostuj na szybie. Przyciskasz palcem czubek do szkła i obracasz.
Aero po wypłukaniu w cleanluxie wyczyść jeszcze zmywaczem wamodu. Najlepiej to by było, jakby w wamodzie w ogóle poleżał.
Jak mechanicznie nie uszkodziłeś sprzętu, sprężarka jest sprawna to te zabiegi powinny starczyć.
Bo aerograf się myje!
Powodzenia.
ps. Ewentualnie sprawdź oring, może wystarczy dokręcić albo wymienić ostatecznie, jak mówisz że w nitro kąpałeś aero.