Puszki ze sprężonym powietrzem a kompresor

Inkubator, tutaj rodzą się tematy godne przesunięcia do FAQ - prawd objawionych. Dyskutujemy na temat technik, narzędzi i chemii modelarskiej.

Puszki ze sprężonym powietrzem a kompresor

Postprzez Slawek A » środa, 10 października 2007, 05:54

Witam! To pierwszy post więc chciałbym się przedstawić. Nazywam się Sławek i interesuję się modelarstwem cywilnym. Na razie zbieram cały potrzebny sprzęt oraz wiedzę teoretyczną.

Jestem jeszcze uczniem, nie pracuję i trudno jest mi kupić kompresor za 300zł. To w najbliższym czasie praktycznie niemożliwe a modele mnie do siebie ciągną. Na pewno sporo osób na forum nie stac na tak drogi sprzęt więc jak sobie radzicie? Używacie pędzli?

Może lepiej przejde do konkretów. Aerograf można zasilać sprężonym powietrzem w puszkach. Mam co do takiego sposobu kilka pytań.

:arrow: Czy malowanie przy pomocy sprężonego powietrza różni się jakościowo od kompresora?
:arrow: Na ile modeli, powiedzmy cywilnych w 1/24 starczy jedna puszka sprężonego powietrza?
:arrow: Ile kosztuje puszka sprężonego powietrza?
:arrow: Czy do podłączenia puszki i aerografu potrzeba jakiś specjalnych przejściówek?
:arrow: Czy można używać sprężonego powietrza przeznaczonego do czyszczenia części komputerowych? Jest ono duo tańsze bo puszka kosztuje około 10zł. Nie wiem tylko jak z ciśnieniem i podłączeniem do aerografu.

To chyba wszystko o co miałem zapytać. Jeżeli coś mi się przypomni to pozwolicie, że znów zapytam :->

PS. Tak na boczku żeby nie zakładac nowego tematu. Mozna kupić jakiś kompresor do 100zł? Używany, własnej roboty, byle by działał. Rodzicielka powiedziała, że da mi tylko tyle na te ustrojstwo.
Slawek A
 

Reklama

Re: Puszki ze sprężonym powietrzem a kompresor

Postprzez mr.jaro » środa, 10 października 2007, 07:11

Czolem Slawku. Najlepiej, jesli nie bedziesz sobie zawracal glowy puszkami powietrza, gdyz na dluzsza mete okazuja sie rozwiazaniem najdrozszym i najbardziej klopotliwym.