Część Panowie,
Mecenas napisał(a):A ja się mimo wszystko przygotowuję na zrobienie modelu DML-a. Silniczek sobie nawet ostatnio kupiłem... Niestety jak rozwiązać problem chłodnicy jeszcze nie mam bladego pojęcia...
Problem chłodnicy najlepiej rozwiązać poprzez jej przerobienie

Tam są dwie rzeczy do korekty - kształt osłony całego zespołu chłodnicy razem z żaluzjami oraz wygląd chłodnicy w widoku od czoła.
To pierwsze wymaga jakiegoś przetoczenia czy oszlifowania do pożądanego kształtu i dorobienia właściwych żaluzji. Drugie wymaga wywalenia całego środka takiego jak to DML zrobił i wykonania od podstaw właściwie bloków chłodnicy cieczy i oleju.
Mam na to stosowne kwity razem z wymiarami więc zero problemu. Będziesz robił to dostaniesz

Manfred napisał(a):JAk doskonale HB wyczuwa oczekiwnia rynku: Me262, Ta152C, ....
Powinni jeszcze zauważyć sporo niezrealizowanych projektów luftwaffe i wypuścić to najlepiej od razu w 1:24, abyśmy mieli wystarczająco dużo emocji kładąc duże swastyki na ogonach (sorki: malując od szablonów)

No to prawda. Akurat Ta 152 C przy całej fajności tej konstrukcji to ledwie prototypy i podejrzenia co do istnienia kilku "seryjnych" maszyn.
Są popularne tematy kompletnie leżące odłogiem - Spitfire XIV chociażby, nawet porządny Spitfire IX. Nie mówię już nawet o takich tematach jak porządny P-61 chociażby.
Pawel Burchard napisał(a):IMHO Me 262 mają jeszcze jakiś sens ale ten Ta 152 C to czy ja wiem... chyba, że będą sprzedawać w okolicach 50 pln, bo faktycznie wygląda to słabo, tu w pełni Kubę popieram
Mnie ciągle intryguje ten kadłub. Na bank były jakieś rendery czegoś, co wyglądało na poprawny kadłub Tanka E.
Poza tym, Dragon w swoim Ta 152 C ma ten nieciekawy podział - odcinanie i doklejanie nowego nosa. Tutaj niby kadłub w jednym kawałku...
No nic, zobaczymy co to będzie.