Strona 4 z 6

Re: Ta 152 C-0, 1:48 Trimaster

PostNapisane: czwartek, 9 sierpnia 2012, 22:18
przez LimaOscar
A na eBay jest coś takiego jeszcze:
http://www.ebay.pl/itm/1-48-PHOTO-ETCH- ... 096wt_1073
i takie coś:
http://www.ebay.com/itm/TRIMASTER-TRIPA ... 933wt_1163
Nie wiedziałem, że Trimaster był również pionierem w produkcji blaszek trawionych do innych (niekoniecznie swoich) zestawów. Zadziwiająca firma, nawet w skali 1/24 działali :)

Re: Ta 152 C-0, 1:48 Trimaster

PostNapisane: czwartek, 9 sierpnia 2012, 23:42
przez Komandor
jackkomet wiesz może, gdzie można nabyć tego A5M4.

Pozdrawiam
Paweł

Re: Ta 152 C-0, 1:48 Trimaster

PostNapisane: sobota, 11 sierpnia 2012, 12:29
przez jackkomet
Komandor napisał(a):jackkomet wiesz może, gdzie można nabyć tego A5M4.

Pozdrawiam
Paweł


Komandor, niestety nie wiem, myślę że to jest co najmniej taki rzadko występujący ptaszek jak Me-262A-2a/U2, którego upolował Kuba.Obawiam się, że nakład był jeszcze mniejszy niż w przypadku Trimasterów, chociaż zdarzają się szczęśliwe trafy;http://s362974870.onlinehome.us/forums/air/index.php?showtopic=186437.

Pozdrawiam
Jacek

Re: Ta 152 C-0, 1:48 Trimaster

PostNapisane: sobota, 11 sierpnia 2012, 21:02
przez Komandor
No to trza zacząć szukać. Tę bombową Jaskółkę udało mi się dostać od Niemca, na Ebayu dwa lata temu i to nie drogo :) . Model był w folii :D . Czas pokaże, bez spinania się, poczekam.

Pozdrawiam.
Paweł

Re: Ta 152 C-0, 1:48 Trimaster

PostNapisane: wtorek, 14 sierpnia 2012, 05:28
przez Frosty
LimaOscar napisał(a):A na eBay jest coś takiego jeszcze:
http://www.ebay.pl/itm/1-48-PHOTO-ETCH- ... 096wt_1073


Jak to do dobrze czasem poskakac po różnych wątkach - blaszki do mnie już leca :) (wyczailem na aukcji za całe 4 USD)

Re: Ta 152 C-0, 1:48 Trimaster

PostNapisane: wtorek, 14 sierpnia 2012, 08:54
przez Kuba P.
Tylko te blaszki mogą Cię nieco zaskoczyć. To nie takie coś jak Eduard czy Part, to twarde jak diabli blaszki, które trzeba umiejętnie wycinać i potem obrabiać. W modelach one mają trzy grubości i te najgrubsze ja odcinam tarczką na wiertarce a potem piłuję pilnikiem.
Warto je też wygrzać, żeby lepiej się zginały :)

Re: Ta 152 C-0, 1:48 Trimaster

PostNapisane: sobota, 18 sierpnia 2012, 17:42
przez Komandor
Z tymi blaszkami, to przychylam się do słów Kuby.
Trimasterowskich jeszcze nie ruszałem, ale już dragonowskie
są twardsze i kłopotliwsze w obróbce, niż Edek czy Part.

Re: Ta 152 C-0, 1:48 Trimaster

PostNapisane: poniedziałek, 20 sierpnia 2012, 03:08
przez Frosty
Cóż - za 4 USD warto spróbować - chodzi mi głównie o rozpraszacze gazów wylotowych do AH-64

Re: Ta 152 C-0, 1:48 Trimaster

PostNapisane: poniedziałek, 20 sierpnia 2012, 10:15
przez marco2607
Wracając do tematu , zrobiłem zakup takiej konwersji i z niecierpliwością czekam na paczkę.
http://www.aeroscale.co.uk/modules.php? ... nt&id=2076

Opinie są dobre tylko ciekawi mnie spasowanie do modelu.

Re: Ta 152 C-0, 1:48 Trimaster

PostNapisane: poniedziałek, 20 sierpnia 2012, 10:23
przez Kuba P.
Pasuje jak ulał. Idealnie.
Robiłem już Tanka z tą konwersją i bardzo miło wspominam.
Mam jeszcze jedną taką w zapasie :mrgreen:

Re: Ta 152 C-0, 1:48 Trimaster

PostNapisane: piątek, 24 sierpnia 2012, 23:35
przez Komandor
Marco gdzie kupiłeś ten Fusion ? Kuba mi polecał. Też zakupię.

Re: Ta 152 C-0, 1:48 Trimaster

PostNapisane: sobota, 25 sierpnia 2012, 08:03
przez marco2607
Komandor napisał(a):Marco gdzie kupiłeś ten Fusion ?


Tanio nie było, ale miałem okazję w postaci transportu z Canady gratis.

http://store.dp9.com/index.php?cPath=30

Re: Ta 152 C-0, 1:48 Trimaster

PostNapisane: sobota, 25 sierpnia 2012, 21:36
przez Komandor
Też ich znalazłem, w sumie tylko ich. Nawet się zarejestrowałem, ale mnie czeka koszt wysyłki. Nie masz drugiej okazji gratisowego transportu ?

Pozdrawiam
Paweł

Re: Ta 152 C-0, 1:48 Trimaster

PostNapisane: niedziela, 26 sierpnia 2012, 15:18
przez Muśtax
Może ktoś ma ochotę na Ki-61 z RIGHT STAFF to właśnie pojawiło się na Allegro już 2 raz je tam widzę

http://allegro.pl/kawasaki-army-type-3- ... 84301.html

Re: Ta 152 C-0, 1:48 Trimaster

PostNapisane: niedziela, 26 sierpnia 2012, 18:47
przez Murek
Mnie zaciekawiła konwersja do spita - silnik DB 605. Tanio nie jest ale na pewno zaoszczędzi pracy przy messerspicie.