Dotarł do mnie i...kicha z kalkomaniami. Nie da się ich uznać za dobre.
Chodzi o błędnie wykonane oznakowanie dywizjonu i za małe znaki państwowe na górnym płacie.
Model ma miks oznaczeń z różnych lat. Oznaczenia na kadłubie z roku 1932-3, a na płacie z ok. 1935-6.
W instrukcji kalek Model Aliance dostępnych w Hannantsie jest prawidłowo jak na początek eksploatacji Fury w tym dywizjonie. ( poza kolorem statecznika, który powinien być w tym samolocie srebrny, barwny miał K2063 i nie powinno być tego białego koła za kabiną pilota)
Zdjęcie formacji 1 Sqn z lipca 1933 są dość popularne. Ja znalazłem trzy różne, w archiwum Flighta pewnie się jeszcze więcej znajdzie. K2065 leci jako drugi samolot w B Flight. Czyli niebieski grzbiet, nie żółty jak chce Revell opierając się na błędnym malunku w książce Crowforda.
Tu jest zdjęcie K2065 z Aeroplane z listopada 1935, ale zdjęcie jest dużo wcześniejsze.
i tu trochę mniej wyraźne
http://www.blueangel.org.uk/product.asp?session=200908211WQ1W89I7NOQKPA2R3O9YB181EI6CKL08TYXYJNEXJ&product=16334&add=16334Na jego podstawie jest też malowanie w modelu Montexu, gdzie autorzy znaleźli małą literą "J" na boku kadłuba przed kabiną.
http://design-marketingintl.com/popup_add_image.php?imagesID=2260Tu moje próby wykazania, że nie ma niebieskiego na stateczniku. Porównanie odcieni szarości tam gdzie wiemy, że jest niebieski (znaki na kadłubie, grzbiet kadłuba, ostatni pas na sterze kierunku) z tym co się pokazuje na stateczniku, pozwala wykluczyć, że tam było cokolwiek poza srebrnym.