Hawker Tempest Mk.V Series 1, 1/48, Eduard
Kilka fotek nowego Tempesta Mk.V Edka.
Nie robiłem zdjęć całych ramek, tylko detale.
Wypraski są ze standardowego szaro-zielonego plastiku Edka. Model jest w całości ponitowany, nowością jest połączenie nitów wklęsłych ich wypukłych.


Już wspomniana kombinacja nitów:


W odróżnieniu od Special Hobby, Eduard nie pociął krawędź natarcia pod zastosowanie wlotów powietrza pod Mk.II i Mk.VI. Wycięte są natomiast segmenty z działkami (oba warianty znajdują się na wypraskach, Ci, którzy nie chcą czekać na przepak serii późnej mogą działać):



Kontrowersyjny element ramy kokpitu:

Ładny fotel z charakterystycznymi przeszyciami:

Pokrywy podwozia są bardzo ładne. Szkoda wypychaczy, są jednak schowane za dość szerokimi goleniami podwozia:




Podobno jak do tej pory najbardziej skoplikowana konstrukcja podwozia jaką Eduard robił:


Ciekawie rozwiązany ster kierunku:

No i te nieszczęsne kołpaki:

i dwa rodzaje śmigieł:

Wypraska z elementami przezroczystymi:

Kalki Cartograf i blaszki dodawane do Profipacku:

I ostatecznie zdjęcia wydechów bez otworów. Tempest, Bf-109, Spitfire. Podobno się nie dało.

Nie robiłem zdjęć całych ramek, tylko detale.
Wypraski są ze standardowego szaro-zielonego plastiku Edka. Model jest w całości ponitowany, nowością jest połączenie nitów wklęsłych ich wypukłych.


Już wspomniana kombinacja nitów:


W odróżnieniu od Special Hobby, Eduard nie pociął krawędź natarcia pod zastosowanie wlotów powietrza pod Mk.II i Mk.VI. Wycięte są natomiast segmenty z działkami (oba warianty znajdują się na wypraskach, Ci, którzy nie chcą czekać na przepak serii późnej mogą działać):



Kontrowersyjny element ramy kokpitu:

Ładny fotel z charakterystycznymi przeszyciami:

Pokrywy podwozia są bardzo ładne. Szkoda wypychaczy, są jednak schowane za dość szerokimi goleniami podwozia:




Podobno jak do tej pory najbardziej skoplikowana konstrukcja podwozia jaką Eduard robił:


Ciekawie rozwiązany ster kierunku:

No i te nieszczęsne kołpaki:

i dwa rodzaje śmigieł:

Wypraska z elementami przezroczystymi:

Kalki Cartograf i blaszki dodawane do Profipacku:

I ostatecznie zdjęcia wydechów bez otworów. Tempest, Bf-109, Spitfire. Podobno się nie dało.



