Kuba Plewka napisał(a):Gdyby Zvezda spróbowała zrobić G-10 i K-4 to byłby hit nad hity.
Jacek Bzunek napisał(a):Zastanawiam się, chyba z nudów, w jaki sposób firma bez tradycji, przepakowująca wcześniej modele Italeri, zrobiła świetny model i sprzedaje go w atrakcyjnej cenie?
)
Kuba Plewka napisał(a):Do tego wszystkiego od strony merytorycznej zajął się tym ktoś znający temat Bf 109. Tam widać, że robił to pasjonat.
Kuba Plewka napisał(a):W kwestii skrzydeł, w dźwigarze płata (tylko teraz nie powiem którego, czy 50 czy 500, nie mam ETL przy sobie) jest wycięcie pod jarzmo działka montowanego klasycznie w skrzydle. Co Ty na to Marcin? Jak to się wpisuje w różnice konstrukcyjne skrzydeł?
luck1985 napisał(a):jaki jest fajny Messerek w 48 w malowaniu ..... hm w kamo bez tych "ciapek" i tym podobnych wywijasów.
Kuba Plewka napisał(a):Wracając natomiast do naszego ulubionego wiatrochronu wczesnego wzoru to otwieram sobie Bf 109 F-2 und F-4/Wa, Bedienvorschrift Wa, z czerwca 1941 i na zdjęciu kabiny co widzę? Wiatrochron wczesnego wzoru. W Handbuchach to bywają poważne kurioza czasem i lista życzeń konstruktorów nigdy nie wprowadzona do produkcji ale akurat w przypadku tej lekkiej emilowej osłony jest to ciekawostka, że to nie do końca może taka polowa przeróbka.
Darek Trzeciak napisał(a):Coś mi się zdaje, że na jednym nie poprzestanę.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości