mkcz0202 napisał(a):https://plus.google.com/photos/114867656944716332633/albums/6046713774408561201/6046713958231278466?pid=6046713958231278466&oid=114867656944716332633
Jak powiększymy to widać zielony.Nie mam dostępu od zaraz niestety .Wszystko jest pod kluczem w magazynie na przepustkę. Jeśli to by był RLM 74 to dzisiaj widziałem ten odcień na milicyjnym fiacie bardzo podobny.Czy tak by wyglądał RLM 74 ? Ja nie wiem bo nigdy nie widziałem żadnej prawdziwej próbki z wzornika z RLM
FranekS napisał(a):Czy to nie jest kawałek dźwigara skrzydła z kawałkiem dolnej odejmowanej pokrywy? Chyba nic innego w 109 nie miało takiego usztywnienia "w kratkę"?:
https://lh4.googleusercontent.com/-I3djCF4Iaj0/U-o-P7_cFGI/AAAAAAAAFHA/a8xo201p-cw/w958-h638-no/IMG_0962.JPG
Pzdr.
FranekS napisał(a):Czy to nie jest kawałek dźwigara skrzydła z kawałkiem dolnej odejmowanej pokrywy? Chyba nic innego w 109 nie miało takiego usztywnienia "w kratkę"?:
mkcz0202 napisał(a):Tak,to jest to, a na górze część krzyża
Kuba P. napisał(a):FranekS napisał(a):Czy to nie jest kawałek dźwigara skrzydła z kawałkiem dolnej odejmowanej pokrywy? Chyba nic innego w 109 nie miało takiego usztywnienia "w kratkę"?:
Też mi się tak wydawało, dolne poszycie, demontowalna pokrywa komory w skrzydle, jakbym miał lekko zgadywać to wybieram tą węższą, tuż przy komorze podwozia.mkcz0202 napisał(a):Tak,to jest to, a na górze część krzyża
Jakiego koloru jest krzyż? Biały?
mkcz0202 napisał(a):.RLM 74 zakładamy że tak. Zielony jasny też jest na blachach.Czyli RLM 74 i zielony RLM? Blękitny RLM 76 ?
Powoli i się wszystko ustali.Miałem kawałek z He 111 idealny Revell 55 tak jak by faktycznie z fabryki Heinkla Fragment krzyża jest dość niestarannie wykonany ,widać zacieki,czas naglił.Co do wnęk podwozia to błękitne raczej.Bąble pozrywało i gdzieś są z blachami.Dzięki
Pozdr MC
Georg01 napisał(a):prawdziwie szatańska kombinacja : RLM 74 i RLM 82. Jak dotąd świat nie słyszał o takim połączeniu, ale nie można go wykluczyć.
Kuba P. napisał(a):Dostałem jakiś czas temu zdjęcia podobnie wyglądających w sensie deformacji blach ze 109 G-10 491xxx rozbitego gdzieś na
Pomorzu.
Farby, jakie widać na jednej z próbek to średni szary i czekoladowy brąz na tle jasnoniebieskim. Zdjęcie dobrej jakości zrobione w świetle dziennym.
Szatańska kombinacja 75 i 81 na 76?
Kuba P. napisał(a):Wracając do wczesniejszego wątku - tu może być ten drugi otwór po prawej stronie 3 sekcji kadłuba, to pod wlewem MW.
Przeznaczenie tego otworu przy G-10 jest dla mnie niekoniecznie jasne, najprawdopodobniej jest to relikt z czasów montażu instalacji GM w 109 G korzystającej ze zbiornika za kabiną.
Kuba P. napisał(a):
Tutaj ta płaska blacha z okrągłymi tłoczeniami to jak sądzę fragment poszycia spodu kadłuba, demontowalna blacha pod skrzynią na łuski działka, przez zbiornikiem paliwa.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości