MIRO napisał(a):W 110 1/48 jest ok.
Tak? To pardĄ. Coś mi się musiało pomylić.
MIRO napisał(a):W 110 1/48 jest ok.
FranekS napisał(a):Jeżdżą po muzeach, przy okazji badania Spitfire'ów w Kanadzie zaczepili o 109F-4 w Ottawie. Z niego przeszczepili to durne przejście skrzydło-kadłub. Mało obszerne i z bąbelkiem nad okuciem skrzydła. Dziwnie ustawili też bąble na skrzydłach. Są równoległe do osi kadłuba, a powinny być ułożone lekko skośnie (rozbieżnie ).
Obok nich dwa rzędy nitów w poprzek wnęki, taki bonusik dla koneserów.
Georg01 napisał(a):Tu gdzie jestem (Hannover) nie mam pod ręką zdjęcia oryginału, ale widzę, że coś z nimi nie tak. Jestem przewrażliwiony
Kuba P. napisał(a):[...]W zestawie silnikowym do 109 E zrobili całego Daimlera a tu taki Półdaimler.
Georg01 napisał(a):Nie, no już bez analizy teraz widzę, że bąble od MG 131 będą do piłowania. Za pękate od przodu i po prostu wygląda to komicznie. Wiedziałem.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości