Georg01 napisał(a):Za to są wąskie koła. Mała niekonsekwencja, chociaż pewnie do dużych wnęk w oryginale też pakowano wąskie koła jako zamienniki
Georg01 napisał(a):Sterów kierunku od groma.
Kuba P. napisał(a):Szkoda tylko, że żadne z nich nie nadają się do oznakowania omawianego tu modelu...
Georg01 napisał(a):Mam też ten zestaw.
Donnerwetter - wstawki skrzydeł tylko te duże do szerokich kół. Pewny zakup Quickboosta. trzeba czekać. Za to są wąskie koła. Mała niekonsekwencja, chociaż pewnie do dużych wnęk w oryginale też pakowano wąskie koła jako zamienniki. Sterów kierunku od groma.
Kuba P. napisał(a):Można zrobić tak, że zamieniasz te wstawki górnych elementów poszycia skrzydeł z tym wcześniejszym G-6 Revella i robisz G-10 491xxx z kołami 160 i G-14 464xxx z kołami 190. Też ciekawe.
Czuję też, że Revell puści jeszcze jakieś 109 i coś mi mówi, że będzie K-4 i G-10/U4.
W zestawie jest taki brzydki, błędny jak nie wiem co element imitujący osłonę kadłubowego MK 108. Więc będzie coś jeszcze.
Georg01 napisał(a):Pewnie zaczekam do blach Edka do G-10, a pewnie w tym czasie QB już wypuści skopiowane z G-6 żywiczne wstawki,
Georg01 napisał(a):Z tą osłoną kadłubowego MK 108 jesteś pewien, że była tylko jedna ? WNF i Regensburg stosowały ten sam typ osłony ? Osłona przychodziła razem z działkiem, czy była patentem wytwórni ? Mało danych mam na ten temat, właściwie żadnych.
hardy198 napisał(a):No i jak Kuba zacząłeś już walkę z modelem?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości