Kuba P. napisał(a):Oba komentarze bardzo słuszne. O zaluzjach kiedys chyba z Frankiem pisalem zdaje sie w kontekscie Revella 32 i Vincent ma racje oczywiście. Fajna rzecz do uwzglednienia przy korektach.
Parę stron wcześniej wyrażałem płonną, jak się okazuje, nadzieję że może Eduard uwzględni różnice w szczelinach wentylacyjnych na spodzie kadłuba.... Na ulotce reklamowej G-6 late są dwa komplety skrzydeł, w modelu tylko jeden. W zapowiadanym G-5 ta sama historia, pewnie błąd grafika.
Tak czy inaczej, sprawa mogła być łatwo załatwiona odpowiednimi wymiennymi prostokątnymi panelami. Z innej strony: dodatkowy zbiornik paliwa to niemal obligatoryjna modyfikacja w późnych modelach G, więc ten fragment jest często zasłonięty przez osłonę mechanizmu podwieszenia. Ale model nazywa się "G-6 late" i trochę szkoda że tego nie zrobiono. Okazuje się że wcale nie tak łatwo znaleźć jakiś obrazek tego panelu w później wersji.
"Australijczyk" ma taki panel, niestety albo w ogóle nie pokazywany na fotografiach, albo zasłonięty pylonem na którym postawiono eksponat

:
http://i7.photobucket.com/albums/y258/Bussard1/OZFB%20KUBAN/UCENTREAWM109.jpg Takie coś MIEWAŁ zamontowane fiński Bf-109G-6Y W.Nr. 167271, MT-507, zdjęcia można znaleźć w HT-Model Special no.909, strona 33 (może któryś z Kolegów pomoże?, ja przez kilka najbliższych dni nie będę miał technicznych możliwości pokazania tego

).
Sprawa była kiedyś dyskutowana na LSP, przy okazji konwersji G-10Erla w 1/32 (Revella wtedy jeszcze nie było, Revell 1/32 ten panel ma, całkiem niezły, ale jest tylko w zestawie G-10, część N185 ), tutaj link do dyskusji:
http://forum.largescaleplanes.com/index.php?showtopic=23256&page=6Ciekawe że oba zachowane fińske G-6 ( MT-452 W.Nr.165277 i MT-507 W.Nr.167271) wyprodukowano w Mtt. Reg., ale mają osłony silnika typu Erla ( G-5), z tym że w jakimś momencie skasowano bąbel kompresora pod prawym Beule na MT-507
