Kuba P. napisał(a):No i co, kleicie te Zvezdy Panowie?
Lepić to lepię Spitfira, 16 funduje okłady szpachlą a to coś poniżej lepi się samo.
Kuba P. napisał(a):No i co, kleicie te Zvezdy Panowie?
tomek_chacewicz napisał(a):Kuba pokaż tego Seafire'a z podpisu.
Kuba P. napisał(a):Natomiast w wątku o 109 F pokażę za jakiś czas to co sobie robię z F-2 i F-4/Z. Cudowna jest ta Zvezda, no po prostu modele marzenie.
KrisFX napisał(a):Fajnie to wygląda i ciekaw jestem czy jest tu wszystko co niezbędne do G-2? Zastanawia mnie kwestia kokpitu.
Kuba P. napisał(a):Z F-2 należałoby podebrać spód płata z wnękami podwozia o kanciatym obrysie natomiast z F-4 resztę, głównie śmigło i fotel oraz górne poszycie płata, ogon bez belek wzmacniających i dobrać właściwe końcówki skrzydeł z odpowiednimi światłami nawigacyjnymi.
W kabinie z grubsza będzie tak samo jak w F-4, drobne różnice raczej specjalnie widoczne nie są.
Niektóre G-2 mogą mieć większe kółko ogonowe na stałej goleni i te jak pamiętam nie są w zestawie Zvezdy dołączone i przydałyby się w takiej konwersji.
Przydałby się jakiś szablon do wytrasowania kilku zarysów luków/pokryw (np. wlew paliwa, panel dostępu do tylnego podwozia).
Jacek Bzunek napisał(a):Czyli wymieniając ramki Zvezda ma możliwość wypuścić G-2?
KrisFX napisał(a):A czy góra płata - poszycie w modelu F-2 i F-4 to nie są te same elementy ?
Kuba P. napisał(a):Jakiś bałagan z tym jest - na zdjęciu są elementy typowo dla 109 G - małe wlociki na osłony silnika i obudowę zbiornika oleju, wnęki podowozia z typowymi dla G-1/G-4 wzmocnieniami sufitu czy właściwy dla 109 G wiatrochron i odchylana część osłony kabiny.
Kołpak i lotki to jak rozumiem uniwersalna korekta, nie ma nic w nich innego właściwego tylko dla G.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość