kogel_model napisał(a):Czy ktoś miał styczność?
http://www.martola.com.pl/pl307/produkt ... f_109f2_f4
quake napisał(a):Czy ktoś już nabył ten model?
quake napisał(a):Jak prezentuje się pod względem jakości
quake napisał(a):i opracowania merytorycznego?
Kuba Plewka napisał(a):Sprawdzimy
Kuba Plewka napisał(a):Mam szczerą nadzieję, że ktoś kiedyś wyda model Bf 109 G-10 prod. Erla, ten samolot nigdy nie wyszedł w normalnym zestawie wtryskowym a przecież był to tak licznie produkowany wariant G-10.
Od tego powinni zacząć a nie od Friedricha, takiej nudnej wersji
Kuba Plewka napisał(a):Główną różnicą między F-2 a F-4 był silnik i stąd zewnętrznie różne były z grubsza:
[1] Śmigło, w F-2 węższe łopaty;
[2] Chłodnica oleju, w F-2 o mniejszej pojemności i przez to z płytszą osłoną;
[3] Wlotem powietrza do sprężarki, w F-2 bardziej rurkowaty, mniej wybrzuszony
[4] Silnik F-2 spalał paliwo 100 oktanowe, stąd pod kabiną w trójkącie paliwowym było albo 100 albo C3, w F-4 87 lub B4
net_sailor napisał(a):Do tego warto zwrócić uwagę na indywidualne cechy każdego egzemplarza takie jak:
- nakładki wzmacniające w tylnej części kadłuba
- opancerzenie kabiny pilota
- obrys wnęk podwozia głównego
- wyposażenie tropikalne
Kuba Plewka napisał(a):Acha, jeszcze można dorzucić to:
- typ goleni tylnego podwozia (chowane, niechowane) i rozmiar opony,
- typ fotela pilota (część maszyn miała fotel taki jak Bf 109 E)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości