Strona 1 z 3

Bf 110 1:32 Dragon

PostNapisane: wtorek, 5 sierpnia 2008, 18:40
przez Marcin Starszewski
No i się Dragon zrehabilitował po P-51 ...

Zdjęcia instrukcji i wyprasek, modelu jeszcze oficjalnie nie ma w sprzedaży.

Zdjęcia

Pozdrawiam.

Re: Bf 110 1:32 Dragon

PostNapisane: wtorek, 5 sierpnia 2008, 18:50
przez Daniel-Martola
Model będzie kosztował w kraju ok 250 zł.

pozdrawiam

Bf-110 C-7 dragon 1:32

PostNapisane: środa, 6 sierpnia 2008, 10:52
przez Aleksander011
Witam
Obrazek
już w we wrześniu !!!
już na pierwszy rzut oka widać, że to coś innego niż nieszczęsny Mustang, model powstał przy współpracy z Jerrym Crandallem i Marce Prolluxem,
co zapowiada dobry model, widzę, że tym razem Dragon zrobił ładne ,delikatne linie wgłębne, zrezygnował z odwzorowywania wszystkich nitów, co
zestaw upodabnia do Hasegawowskiej, dobrej szkoły!
Model będzie kosztował w kraju ok 250 zł.

- chyba masz rację Danielu
w niemczech cena 90 Euro

Re: Bf 110 1:32 Dragon

PostNapisane: środa, 6 sierpnia 2008, 12:53
przez Kuba P.
Jeden z ciekawszych modeli jakie zapowiedziano na ten rok. Szkoda, że wersja na początek taka "ciężarówkowa" ale i tak zapowiada się przyjemnie.
Jestem nim bardzo zainteresowany :)

Re: Bf 110 1:32 Dragon

PostNapisane: środa, 6 sierpnia 2008, 13:25
przez Aleksander011
Kuba Plewka napisał(a):Jestem nim bardzo zainteresowany :)

he, he ja też!Ciekawe co będzie dalej bo pewnie jak zauważyłeś podział technologiczny wyprasek sprzyja innym wersjom!
Ten zestaw ma nr 3203, a wcześniejszy od Bf 110 C-7-- Mustang "Early ma nr 3205, wiec 3204- to pewnie już jakaś wersja D!

Re: Bf 110 1:32 Dragon

PostNapisane: środa, 6 sierpnia 2008, 21:33
przez Marcin Starszewski
Aleksander011 napisał(a):Ciekawe co będzie dalej


Po cichu licze na Ta 152 ... byłbym wniebowzięty, bo póki co jeszcze przez wiele lat żywica od Jerry'ego Rutmana będzie mnie przerastać i moje umiejętności, choć człowiek jest przesympatyczny.

Pozdrawiam.

Re: Bf 110 1:32 Dragon

PostNapisane: czwartek, 7 sierpnia 2008, 07:44
przez Aleksander011
Marcin_C napisał(a):Po cichu licze na Ta 152 ... byłbym wniebowzięty,

No właśnie, nie rozumiem firm -producentów modeli plastikowych ,które z maniakalnym wręcz uporem wypuszczają dublujące się modele, jak choćby P-51, czy P-47 w skali 1:32.
A gdzie są właśnie Ta 152, Me 210/410???

Re: Bf 110 1:32 Dragon

PostNapisane: czwartek, 7 sierpnia 2008, 09:10
przez Kuba P.
Aleksander011 napisał(a):A gdzie są właśnie Ta-152, Me-210/410???


W niszy... :)
Przy P-47, Mustangu, Bf 109 czym jest taki Me 410? Mało znanym samolotem. Mało osób wie, jak on tak naprawdę wyglądał, jak był zbudowany, co w nim siedziało i ile i jakich zbudowano.
Nawet jeśli na świecie ostały się dwa, z czego jeden ultraciekawy fotorozpoznawczy A-3 to jakoś ten ładny Messerschmitt jest mało popularny.

Z Tankiem jest mimo wszystko podobnie. Fw 190 jest rozreklamowany a Ta 152 H mniej znany. Samolot Ta 152 C to już zupełny rarytas dla fanów konstrukcji Kurta Tanka i tak naprawdę to w skali 1:72 kojarzę jeden model a w 1:48 dwie konwersje Ta 152 H (fabryczną Trimastera i dedykowaną temu modelowi konwersję Fusion)

Re: Bf 110 1:32 Dragon

PostNapisane: czwartek, 7 sierpnia 2008, 09:16
przez RAV
Kuba Plewka napisał(a):Przy P-47, Mustangu, Bf 109 czym jest taki Me 410? Mało znanym samolotem. Mało osób wie, jak on tak naprawdę wyglądał, jak był zbudowany, co w nim siedziało...

Za to ile możliwości twórczej fantazji! I nikt nie będzie wybrzydzał, że tan czy tamten kabelek jest nie w tą stronę. ;-)

Re: Bf 110 1:32 Dragon

PostNapisane: czwartek, 7 sierpnia 2008, 09:22
przez Marcin Starszewski
RAV napisał(a): I nikt nie będzie wybrzydzał, że tan czy tamten kabelek jest nie w tą stronę. ;-)


Wybrzydzał będzie ten, kto wie jak był zbudowany ... ;o)

Re: Bf 110 1:32 Dragon

PostNapisane: czwartek, 7 sierpnia 2008, 09:32
przez Kuba P.
;o) Właśnie.

Na szczęscie nie jest aż tak tragiczne z 410 i dokumentacja fabryczna jest dostępna* tak samo są wydane ze dwa opracowania foto na temat 410, jedno polskie Mushroom i czeskie WWP.
Niestety oba opracowania skupiają się na maszynie z Wielkiej Brytanii, nie ma prawie nic o rozpoznawczym 410 ze Stanów (a ten jest jak już pisałem ciekawszy).

*przy okazji, czy ktoś ma może Ersatzteil-Liste Me 410? Chętnie bym kupił kopie czy odkupił.

Re: Bf 110 1:32 Dragon

PostNapisane: czwartek, 7 sierpnia 2008, 10:03
przez Marcin Starszewski
* a nie mieliśmy panie kolego zamawiać tego przypadkiem ;o) i kilku innych rzeczy :?:

Re: Bf 110 1:32 Dragon

PostNapisane: czwartek, 7 sierpnia 2008, 10:06
przez Kuba P.
A to może już na kanał prywatny się przełączymy, ok?

Re: Bf 110 1:32 Dragon

PostNapisane: czwartek, 7 sierpnia 2008, 10:08
przez Kamil Feliks Sztarbała
Kuba Plewka napisał(a):czym jest taki Me 410? Mało znanym samolotem.

nie wiem czy ma to aż tak wielkie znaczenie. spójrz na ostatnie wypusty pancerne- prócz klasycznych tygrysów i panter mamy koniki polne, grille, bruckenlegery, e10, e100 itd.. te ostatnie ciężko nazwać 'znanymi i lubianymi'.. jednym słowem- kryterium popularności konstrukcji nie jest wyznacznikiem prawdopodobieństwa ukazania się modelu. przynajmniej nie kluczowym

Re: Bf 110 1:32 Dragon

PostNapisane: poniedziałek, 1 września 2008, 19:01
przez Aleksander011
Wystarczy kliknąć na obrazek i każda ramka w powiększeniu!
http://www.dragon-models.com/catalog/dml/new/3203/3203parts/3203allparts.htm