Erla Bf 109 G-10, Revell 1:32

Re: Erla Bf 109 G-10, Revell 1:32

Postprzez Kuba P. » poniedziałek, 2 lutego 2015, 23:03

Pytanie na ile po lecie 1944 nie włożono stali i drewna zamiast alu. Schwalbe był cały stalowy od nosa po zbiornik paliwa przedni.

Przez tą akcję z Erla G-10 nie dość, że rozbabrałem G-14/U4 z Revella, dłubię coś z G-10 Erla to jeszcze polazłem kupić Mtt. G-10 (Hase) wszystko 1:32 i siedzę ucieszony nad tymi skorupami :mrgreen: i jednak klasyczna forma G-10 Mtt/WNF chyba mi się najbardziej podoba. Te bąble, wytłoczenia, takie to muskularne. No i K-4 :)
Avatar użytkownika
Kuba P.
 
Posty: 9398
Dołączył(a): niedziela, 11 listopada 2007, 00:07
Lokalizacja: Warszawa/Wodzisław Śl.

Reklama

modele polskich samolotów

Re: Erla Bf 109 G-10, Revell 1:32

Postprzez FranekS » wtorek, 3 lutego 2015, 00:26

Kuba P. napisał(a):Pytanie na ile po lecie 1944 nie włożono stali i drewna zamiast alu. Schwalbe był cały stalowy od nosa po zbiornik paliwa przedni.

Przez tą akcję z Erla G-10 nie dość, że rozbabrałem G-14/U4 z Revella, dłubię coś z G-10 Erla to jeszcze polazłem kupić Mtt. G-10 (Hase) wszystko 1:32 i siedzę ucieszony nad tymi skorupami :mrgreen: i jednak klasyczna forma G-10 Mtt/WNF chyba mi się najbardziej podoba. Te bąble, wytłoczenia, takie to muskularne. No i K-4 :)

No i tak ma być!
Są tylko dwa samoloty: 109 i Spitfire, ale nie ja to powiedziałem ;o) !!!!!
Że drewno i stal zaczęły zastępować dural to fakt.
Muskularne, ale jakieś prowizoryczne zarazem...Ta Erla niby bardziej konkretna, ale jakaś brzydsza od innych, takie mam wrażenie estetyczne. Ale tajemnicza...to się u G-erlasek też liczy...

Pozdro
FranekS
Avatar użytkownika
FranekS
 
Posty: 205
Dołączył(a): wtorek, 29 maja 2012, 17:07
Lokalizacja: Rzeszów

Poprzednia strona

Powrót do Messerschmitt

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości