Maciek_66 napisał(a):Czyli mam zwalonego F. Nikt na to wcześniej nie zwrócił uwagi, robiąc konwersję nie wiedziałem o tym. Kuba, robiłeś kiedyś tego Dragona, skończyłeś go? Był jakiś problem z podwoziem?
Robiłem ale opchnąłem nieukończonego jak wyszedł E-4 Trop i tego mam.
Rozstaw kół w modelu E i F powinieneś mieć taki jak podałeś dla E, jak Emil stoi zadarty to muszą być golenie w pozycji nieugiętej skoro kąty masz dobre.
Robiąc konwersję F z G trzeba to podwozie zwęzić bo Hase trzyma jak widać dobrze rozstaw dla G.
Z drugiej strony nie sądzę, by nawet to 2,7mm w rozstawie jakoś znacząco opuszczało nos, prędzej długość goleni będzie jakaś podejrzana. Albo trzeba koła zmierzyć, czy aby z kołami nie poszaleli. Dla 109 E i F średnica opony to 660 mm.
Jest taka książka, której ja nie mam niestety - podwozia niemieckich samolotów i czuję, że tam znajdziemy odpowiedzi na temat kątów i rozstawów goleni dla 109 E i F oraz długości goleni bez ugięcia i przy obciążeniu samolotu gotowego do lotu.