Grzegorz2107 napisał(a):A Mk.XII pochodzi od Mk.IX w ten sposób, że część zamówienia na Mk.IX została przemianowana na Mk.XII. I te maszyny można poznać po stałym kółku ogonowym. Te z chowanym kółkiem pochodziły od Mk.VIII.
Mac Eyka napisał(a):
"Dwunastka" to nic innego jak Mk.Vc z Griffonem II.
Rzuć okiem na tą fotkę, nawet od spodu pozostały mu niesymetryczne chłodnice.
K.Y.Czart napisał(a):Te sto LF XII "przebudowano" z płatowców zbudowanych jako Mk.Vc, PRIV, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII
Kuba P. napisał(a):...chętnie bym się dowiedział co inni piszą o tym modelu...(
Grzegorz2107 napisał(a):Nie można mówić, że przebudowano, bo to były nowe samoloty, nie konwertowane z uprzednio ukończonych jako Mk.V lub IX. Kadłuby były z aktualnej produkcji Mk.IX i Mk.VII.
fiedotow napisał(a):Krzyczycie o leżeniu w planach... T
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości