przez Dominik » niedziela, 12 czerwca 2016, 00:00
@Garrett
Rozumiem, że nawiązujesz do mojego pytania na czeskim forum. Nie ma w nim ni grosza krytyki tylko zwykła ludzka ciekawość możliwości technicznych. Jak już chcesz grzebać w przeszłości to też nie zrozumiałem Twojego odniesienia do mojego pytania dotyczącego możliwości wydania przez Eduarda BeeFów 109E. Proste pytanie i tyle.
Jak już wcześniej napisałem krytykować będę, jeśli w ogóle będę, dopiero jak model znajdzie się przede mną na warsztacie. Nie zaczynajmy bezsensownych przepychanek. Cenię Twą wiedzę na temat modelarstwa w Królewskiej Skali ale proszę Cię byś nie szukał dziury tam gdzie jej nie ma.
Serdecznie Cię pozdrawiam.
@Piotr
Royal Class ma być na jesień. Z tego co zrozumiałem to malowania mają być takie same jak w 1/48, co mnie akurat cieszy. Ciekawi mnie natomiast kiedy wyjdzie, tak zwana, wczesna wersja Spitfire'ów IX i VIII ( choć w tym przypadku stawiam na przyszły rok).
A tak na boku. Fajnie by było gdyby Eduard z rozpędu zrobił Spita Vc. Większość elementów już ma. Oczywiście pozostają najważniejsze jak kadłub, dolna część skrzydeł, śmigła i ewentualnie wiatrochron. Ale teraz raczej skupią sie na MiGu-21 i dużych projektach (Tempest, FW 190A czy Mustang).
I taki mały PS.
W dużym Spicie od Eduarda instrukcja pokazuje by cześć pasów przechodziła przez otwór w oparciu fotela. W małym Spicie ponad oparciem za fotel jak to, z tego co wyczytałem, było w rzeczywistości w samolotach z plastikowym fotelem pilota.
"Build what you want, the way you want to and, above all, have fun"* (Al Superczynski)
Honour Thy Tamiya for their kits are idiotproof.
IPMS Świdnica