PZL P.1 Arma Hobby 1/48
![Post Post](./styles/prosilver/imageset/icon_post_target.gif)
Wczoraj dotarła do mnie przesyłka z modelem PZL P.1, produkcji Arma Hobby.
Poniżej pudełko i jego zawartość:
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8306_zps46d9e734.jpg)
Części zapakowane są w woreczki foliowe z zamknięciem strunowym, a całość zabezpieczona jest folią bąbelkową, więc nie grozi uszkodzenie modelu w czasie transportu, bo pudełko jest trwałe i dobrze chroni zawartość.
Po otwarciu pudełka, najbardziej rzucają się w oczy dwie połówki płata z bardzo precyzjnie oddaną strukturą powierzchni.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8292_zpsba68363b.jpg)
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8291_zps9b61b4d3.jpg)
Tył kadłuba, silnik, statecznik i ster kierunku, stery wysokości, golenie podwozia i chłodnice.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8293_zpsf8c35e15.jpg)
Szczegóły wnętrza kadłuba.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8294_zps09c79d5b.jpg)
Chłodnice z bliska.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8296_zps5d8e27c4.jpg)
Górna część kadłuba, statecznik poziomy, lotki i zastrzały skrzydeł.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8298_zps066abf5b.jpg)
Kołpak i łopaty śmigła, koła, górna część kadłuba w miejcu łączenia płata z kadłubem, drążek sterowy, płoza ogonowa, rury wydechowe, orczyk, elementy układu sterowania.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8300_zps5ddc406c.jpg)
Blaszka z elementami fototrawionymi.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8301_zps475f64b3.jpg)
Folia z przyrządami i szybkami wiatrochoronu.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8302_zps648e4abc.jpg)
Kalkomanie.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8303_zps300297c5.jpg)
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8304_zps5338d58f.jpg)
Instrukcja.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8307_zps40dc56c6.jpg)
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8308_zps601280f1.jpg)
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8309_zps3fb4006b.jpg)
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8310_zpsca2ea4d4.jpg)
Moim zdaniem zestaw jest świetny. Temat unikalny, jakość doskonała, nie ma żadnych pęcherzy czy jam skurczowych. Odlewy są bardzo finezyjne. Na oponach widoczne jest logo producenta (Palmer Cord Aero Tyre) i rozmiar opony (750 x 125). Rzeczywiście, tak jak obiecał producent będzie można zrobić efektowny model prosto z pudła, bez potrzeby kupowania dodatków. Cena, jak na model żywiczny też jest atrakcyjna 167 zł.
Już teraz czekam na obiecane P.6 i P.8, na pewno je kupię.
Poniżej pudełko i jego zawartość:
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8306_zps46d9e734.jpg)
Części zapakowane są w woreczki foliowe z zamknięciem strunowym, a całość zabezpieczona jest folią bąbelkową, więc nie grozi uszkodzenie modelu w czasie transportu, bo pudełko jest trwałe i dobrze chroni zawartość.
Po otwarciu pudełka, najbardziej rzucają się w oczy dwie połówki płata z bardzo precyzjnie oddaną strukturą powierzchni.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8292_zpsba68363b.jpg)
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8291_zps9b61b4d3.jpg)
Tył kadłuba, silnik, statecznik i ster kierunku, stery wysokości, golenie podwozia i chłodnice.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8293_zpsf8c35e15.jpg)
Szczegóły wnętrza kadłuba.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8294_zps09c79d5b.jpg)
Chłodnice z bliska.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8296_zps5d8e27c4.jpg)
Górna część kadłuba, statecznik poziomy, lotki i zastrzały skrzydeł.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8298_zps066abf5b.jpg)
Kołpak i łopaty śmigła, koła, górna część kadłuba w miejcu łączenia płata z kadłubem, drążek sterowy, płoza ogonowa, rury wydechowe, orczyk, elementy układu sterowania.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8300_zps5ddc406c.jpg)
Blaszka z elementami fototrawionymi.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8301_zps475f64b3.jpg)
Folia z przyrządami i szybkami wiatrochoronu.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8302_zps648e4abc.jpg)
Kalkomanie.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8303_zps300297c5.jpg)
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8304_zps5338d58f.jpg)
Instrukcja.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8307_zps40dc56c6.jpg)
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8308_zps601280f1.jpg)
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8309_zps3fb4006b.jpg)
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/PZL%20P1/IMG_8310_zpsca2ea4d4.jpg)
Moim zdaniem zestaw jest świetny. Temat unikalny, jakość doskonała, nie ma żadnych pęcherzy czy jam skurczowych. Odlewy są bardzo finezyjne. Na oponach widoczne jest logo producenta (Palmer Cord Aero Tyre) i rozmiar opony (750 x 125). Rzeczywiście, tak jak obiecał producent będzie można zrobić efektowny model prosto z pudła, bez potrzeby kupowania dodatków. Cena, jak na model żywiczny też jest atrakcyjna 167 zł.
Już teraz czekam na obiecane P.6 i P.8, na pewno je kupię.