Strona 1 z 1

Do 217 K - 1:48, konwersja?

PostNapisane: wtorek, 23 czerwca 2009, 12:15
przez Kuba P.
Pytanie do tych, którzy mają w jednym palcu zawartość katalogów wydawniczych z ostatniego stulecia - coś mi się w głowie obija, że była jakaś konwersja do monogramowskiego Dorniera 217 E, tylko czy to był zestaw do przeróbki na 217 M czy K?
Jest to jeszcze dostępne?

Re: Do 217 K - 1:48, konwersja?

PostNapisane: wtorek, 23 czerwca 2009, 12:54
przez shivadog
http://www.modelingmadness.com/reviews/axis/luft/leonard217k.htm
http://www.swannysmodels.com/Do217M.html
http://www.swannysmodels.com/Do217N.html

Wpisz w Ebayu Do 217 koster, są 2 zestawy.
Przymierzasz się? Zlepiłem E5 jak wróciłem do modelarstwa, pierwszy malowany aerografem,
niestety uległ dewastacji przy przeprowadzce...

Re: Do 217 K - 1:48, konwersja?

PostNapisane: wtorek, 23 czerwca 2009, 13:07
przez Kuba P.
Bardzo dziękuję. Właśnie ogarnąłem temat i idę stanąć pod klimę, ochłonąć.
Cena bardzo wysoka a sam zestaw specjalnie jednak nie podnieca :(

Re: Do 217 K - 1:48, konwersja?

PostNapisane: wtorek, 23 czerwca 2009, 13:17
przez shivadog
Nie wiem co masz zrobione, ale tyle jest fajnych bombowców :D
Ju 88, Ju 188, He 177...
Ja mam w pierwszej kolejności Savoię, tylko zakupiłem tą z Trumpetera niestety,
albo stety, trzeba by w niej choć stateczniki zmienić, bo są 2 razy za małe.

Re: Do 217 K - 1:48, konwersja?

PostNapisane: wtorek, 23 czerwca 2009, 13:35
przez Kuba P.
nie rozumiem? :?

Dorniera 217 K miałem z 15 lat temu zrobionego z modelu Italeri. Jakiś czas temu kupiłem monogramowskiego Do 217 E-5. No wszystko fajnie, ale ja chciałbym znów mieć tego K. Dziś wszedłem w posiadanie Bedienungsvorschrift Fl. Do 217 K-1 i są tam ekstra zdjęcia m.in. kabiny pilotów no i mi się przypomniało o tym monogramie i o wspomnianej konwersji.
Niestety zestawik jest dość drogi i surowy więc lepiej ochłonąć i pomyśleć o rozwiązaniu alternatywnym. Chociaż przy moim tempie...

;o)

ps - He 177 mam, Ju 188 mam, Ju 88 mam ze 4...i ciągle mi czegoś (dokumentacji) brakuje do nich. Szczególnie do tego Heinkla :)

(u)ps - ale obciach, już poprawiłem!

Re: Do 217 K - 1:48, konwersja?

PostNapisane: wtorek, 23 czerwca 2009, 14:09
przez shivadog
Kuba Plewka napisał(a):i ciągle mi czegoś (dokumentacji) brakuje do nich.


Sensowne podejście, tylko, czy przy takiej filozofii kiedykolwiek, któregoś z nich zrobisz?
Mnie też ten He 177 strasznie kusi, ale tempo mam słabe, model drogi, a w szafach masę innych fajnych.
Ja bym tego Do sobie darował, zanim zrobisz resztę, ktoś go wypuści w jakiejś sensowniejszej opcji.

Re: Do 217 K - 1:48, konwersja?

PostNapisane: wtorek, 23 czerwca 2009, 14:56
przez Kuba P.
Jednego Ju 88 A-4 mam zaczętego, troszkę dobrych zdjęć i dokumentacji ostatnio wypłynęło więc z nim problem jest mniejszy.
Z Ju 188 też już prawie sobie poradziłem i troszkę dobrych zdjęć zgromadziłem.

Z Heinklem 177 sprawa jest o wiele wiele gorsza. Model MPM, bo pewnie o nim myślisz, jest fajny, bo jest wielki ale tak szczerze mówiąc to wielka mydelniczka. Detale są bardzo uproszczone i to dotyczy praktycznie wszystkich elementów.
Można go zbudować tak jak jest i mieć na półce model, którym można w razie czego odganiać się od wilków albo zacząć go detalować i dłubać ale tu pojawia się właśnie problem dokumentacji.
Przy okazji, chętnie kupię kopie Handbucha, Ersatzteil-Liste czy BDV Heinkla 177.

Co do reszty, święta racja.

Re: Do 217 K - 1:48, konwersja?

PostNapisane: wtorek, 23 czerwca 2009, 16:32
przez dareksommerfeld
Kuba o ile sobie dobrze przypominam to jakiś czas temu rozmawialiśmy na temat zrobienia różnych konwersji. Szczerze mówiąc nie jest to takie skomplikowane. Ja przecież sam sobie dorobiłem nos do He z powodu oszczędności, bo zestaw Cutting Edge kosztował około 100USD plus przesyłka. Możemy wrócić do tematu.
Pozdrawiam Darek

Re: Do 217 K - 1:48, konwersja?

PostNapisane: piątek, 24 lipca 2009, 13:35
przez Kubrt
Kuba Plewka napisał(a):Z Heinklem 177 sprawa jest o wiele wiele gorsza. Model MPM, bo pewnie o nim myślisz, jest fajny, bo jest wielki ale tak szczerze mówiąc to wielka mydelniczka. Detale są bardzo uproszczone i to dotyczy praktycznie wszystkich elementów.
Można go zbudować tak jak jest i mieć na półce model, którym można w razie czego odganiać się od wilków albo zacząć go detalować i dłubać ale tu pojawia się właśnie problem dokumentacji.
Przy okazji, chętnie kupię kopie Handbucha, Ersatzteil-Liste czy BDV Heinkla 177.


Kubo, budowa He 177 od MPM je bardzo skomplikowana :cry:

http://www.modelplac.cz/htm/rec/he177mpm.htm

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Do 217 K - 1:48, konwersja?

PostNapisane: piątek, 24 lipca 2009, 13:38
przez Kubrt
Kuba Plewka napisał(a):Przy okazji, chętnie kupię kopie Handbucha, Ersatzteil-Liste czy BDV Heinkla 177.


Kubo, kup to: ;-)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Do 217 K - 1:48, konwersja?

PostNapisane: poniedziałek, 27 lipca 2009, 10:15
przez Kuba P.
No troszkę mnie zmartwiłeś z tym Heinklem. Nie wygląda to zbyt fajnie chociaż radzisz sobie z tymi problemami świetnie.
Co robisz z kokpitem? Samodzielnie waloryzujesz czy może jest jakiś zestaw?

Powodzenia z Greifem!
Kuba

Re: Do 217 K - 1:48, konwersja?

PostNapisane: poniedziałek, 27 lipca 2009, 12:28
przez Kubrt
Kuba Plewka napisał(a):No troszkę mnie zmartwiłeś z tym Heinklem. Nie wygląda to zbyt fajnie chociaż radzisz sobie z tymi problemami świetnie.
Co robisz z kokpitem? Samodzielnie waloryzujesz czy może jest jakiś zestaw?

Powodzenia z Greifem!
Kuba


Kokpit doplním o lepty od Eduardu, ale bohužel jsou nabarvené v RLM 02 a ve skutečnosti to bylo v RLM 66, tak to budu přestříkávat :( U modelu bude nejsložitější správně dodržet geometrii ve všech osách :oops: