Ju-87 1:72 - co wybrać?

Ju-87 1:72 - co wybrać?

Postprzez Tomek Hejmo » poniedziałek, 8 marca 2010, 20:06

Szukam dobrego modelu do wykonania repliki latadła z frontu wschodniego z roku 1943 w rejonie działania pancernych dywizji Das Reich i Großdeutschland. Wersja może być dowolna, tzn standardowa bombowa, Kanonenvogel etc. Nie znam się w ogóle na lotnictwie, więc jedynym zastrzeżeniem jest czas i miejsce. Model którego producenta byście polecili? Mile widziane zestawy poprawiające :)

Tomek
Avatar użytkownika
Tomek Hejmo
 
Posty: 2063
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 20:00

Reklama

Re: Ju-87 1:72 - co wybrać?

Postprzez Tomasz Dzieciątkowski » poniedziałek, 8 marca 2010, 20:41

Tomek Hejmo napisał(a):Szukam dobrego modelu do wykonania repliki latadła z frontu wschodniego z roku 1943 w rejonie działania pancernych dywizji Das Reich i Großdeutschland. Wersja może być dowolna, tzn standardowa bombowa, Kanonenvogel etc.

Tak czy owak - Fujimi.
Bombowe: D-1/3 od biedy D-5
Kanonenvogel: G-2

Z zestawami może już nie być tak różowo. Kiedyś była dostępna blaszka Edka w wariancie general purpose. Do wersji szturmowych ARMO produkował śliczne toczone lufy 37 mm.
If on my journey, should I encounter God, God will be cut...
Avatar użytkownika
Tomasz Dzieciątkowski
 
Posty: 988
Dołączył(a): niedziela, 23 września 2007, 20:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ju-87 1:72 - co wybrać?

Postprzez Tomek Hejmo » poniedziałek, 8 marca 2010, 20:49

A Academy z zestawami Airesa albo Tamiya? W Martoli do Fujimi mają Edka za 33 zł. Masz może in-box tego G-2?

Tomek
Avatar użytkownika
Tomek Hejmo
 
Posty: 2063
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 20:00

Re: Ju-87 1:72 - co wybrać?

Postprzez spiton » poniedziałek, 8 marca 2010, 20:52

Academy bardzo przyzwoity model .
Polecam
Avatar użytkownika
spiton
 
Posty: 11473
Dołączył(a): czwartek, 29 listopada 2007, 01:21
Lokalizacja: Kościelisko

Re: Ju-87 1:72 - co wybrać?

Postprzez Botan » poniedziałek, 8 marca 2010, 21:48