piotr dmitruk napisał(a):Dokładnie.
Mam wrażenie, że nie jest to oszklony cały sufit jak na rysunku powyżej, tylko mniejsze, pojedyncze okienka, te bardziej z przodu również.
HubertKendziorek napisał(a):piotr dmitruk napisał(a):Dokładnie.
Mam wrażenie, że nie jest to oszklony cały sufit jak na rysunku powyżej, tylko mniejsze, pojedyncze okienka, te bardziej z przodu również.
Czyli taka chałupnicza robota warsztatów na Okęciu. Bardzo mi to pasuje, dodatkowy smaczek dla modelu
Dzięki!
jarekk napisał(a):HubertKendziorek napisał(a):piotr dmitruk napisał(a):Dokładnie.
Mam wrażenie, że nie jest to oszklony cały sufit jak na rysunku powyżej, tylko mniejsze, pojedyncze okienka, te bardziej z przodu również.
Czyli taka chałupnicza robota warsztatów na Okęciu. Bardzo mi to pasuje, dodatkowy smaczek dla modelu
Dzięki!
Obawiam się, że nie było żadnej chałupniczej przeróbki. Pierwsza partia SE nie miął szklanego dachu a druga partia już miała i było ono trochę mniejsze niż w Hudsonach.
kojot69 napisał(a):Czy jednak możliwa była taka modyfikacja przed oficjalnym wprowadzeniem wersji 14-WF 62?
jarekk napisał(a):To oszklenie można wypatrzeć na samolotach z zakupów z 1939 roku (SP-BPK, - BPL, -BPM, _BPN)
KayFranz napisał(a):Foto polskiej SP-BPM z września 1939 (post z 25 maja, 06:49) pokazuje samolot bez dodatkowych okienek. I nie sądzę, żeby ktokolwiek później coś w ex-lotowskich samolotach modyfikował.
RAV napisał(a):
kojot69 napisał(a):SP-B??
Czy to nie jest aby przednie górne okienko? Nie ma natomiast bocznego górnego.
jarekk napisał(a):...SP-BPM zdecydowanie ma okienka.
kojot69 napisał(a):Czyli jednak firmie SIGNUM, wydawcy kalkomanii...
Powrót do Konkurs 2020 - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości