jarekk napisał(a):Przeglądając książkę o komunikacji lotniczej pomiędzy UK a Szwecją...
GrzeM napisał(a):Ale to faktycznie możliwe, że kamuflaż namalowano w Anglii (bez wojskowych znaków, bo samolot cywilny), a francuskie i polskie znaki już później, we Francji. Zobacz, że kamuflaż na górnej powierzchni skrzydła jest o wiele bardziej "zużyty" niż kokarda.
Natomiast czy dół byłby wtedy w Sky? Nie jestem pewien...
KayFranz napisał(a):Jacku, sprawdź, proszę, te miejsca i daty. 14 czerwca Niemcy byli już w Paryżu... Rząd RP miał siedzibę w Angers, a potem w Libourne, na zachodzie kraju, niedaleko Bordeaux.
GrzeM napisał(a):Fakt, na tym zdjęciu jednak widać część zewnętrznej strony steru kierunku, i to raczej bez pasów.
GrzeM napisał(a):Ale to faktycznie możliwe, że kamuflaż namalowano w Anglii (bez wojskowych znaków, bo samolot cywilny), a francuskie i polskie znaki już później, we Francji. Zobacz, że kamuflaż na górnej powierzchni skrzydła jest o wiele bardziej "zużyty" niż kokarda.
Natomiast czy dół byłby wtedy w Sky? Nie jestem pewien...
KayFranz napisał(a):
W wyżej wzmiankowanej książce, na str. 28 są dwa nowe ujęcia z postoju polskich SE. Ma ktoś tę publikację? Może tamte fotografie są lepszej jakości i widać np. te mityczne okienka? Dałoby się zrobić skan (albo chociaż foto...) I po drugie - te barwne profile są opisane (na str. 266) - szczególnie interesuje mnie kolor spodu (jakby Sky Grey). Popytajcie znajomych - może ktoś ma tę książkę?
GrzeM napisał(a):Może jednak kamuflaż francuski?
Na zdjęciu spalonego ogona duża plama na kadłubie wygląda bardzo jasno, jaśniej niż oba kolory na usterzeniu.
Z drugiej strony na zdjęciu z Niemcem srebrna goleń podwozia też nie jest jakoś specjalnie jasna ani błyszcząca...
A może on jest okopcony z powodu pożaru w hangarze?
Powrót do Konkurs 2020 - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości