alex_stela napisał(a):Chodzi Ci pewnie o pudełkowe I-014 Pana Kapitana Marcosa Juana Czerwinski? Hmmm... Prawdopodobnie tak, choć skłaniam się też ku I-015 lub I-019, które 1 maja 1982 wzięły udział w walce powietrznej z Sea Harrierami (nie skończyło się to dla tych Mirage'y najlepiej). W każdym razie mają być 2x zbiorniki 1700 litrów + 2x Matra Magic pod skrzydłami, czyli główna konfiguracja właśnie z 1 maja. Zdaje się, że I-014 też wtedy tak latał, ale muszę sprawdzić, czy przypadkiem nie miał przez cały dzień Shafrirów, bo takowych nie mam na składzie, no i czy na pewno Czerwinski był akurat za jego sterami. Na szczęście mam jeszcze trochę czasu na zgłębienie tego tematu.
Paweł Wymysłowski napisał(a):Shafriry były zintegrowane z Mirage'ami? Czerwiński we wspomnieniu (Gapa nr 34) pisze tylko o Matrach.
alex_stela napisał(a):W tym tygodniu prace nieco zwolniły.
Michał Janik napisał(a):Ale jak już koło niedzieli skończysz, to nadgonię i przeczytam. I zapiszę sobie na przyszłość - kiedy i ja się za niego wezmę.
Aaaa... le - skąd masz tak dokładne informacje o farbach w poszczególnych bazach?
alex_stela napisał(a):Najlepszy numer wykręcili mechanicy z bazy San Julian, którzy do dyspozycji mieli tylko farbę błękitną, co wyjaśnia zagadkę błękitnych pasów widocznych na zdjęciach niektórych A-4C i Daggerów z okresu konfliktu.
Aleksander napisał(a):Przy okazji - z czego robisz wash'a?
Powrót do Warsztat rzemieślniczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości