Kibicuję, ja ze swoim utknąłem na etapie odtwarzania ożebrowania na spodzie skrzydeł. Można wiedzieć, czemóż to Kolega uwalił skrzydła temu samolotowi?
przez Jolomanolo » czwartek, 13 kwietnia 2023, 21:51
Bo to będzie taki Antek nielot, postaram się jutro wrzucić obrazek jak to będzie wyglądać. A tak przy okazji, An miał profil płaski od spodu i tak naprawdę to spód skrzydła był gładki, a to co widać to są naklejone wzdłuż żeber taśmy z ząbkowanymi brzegami, w tej skali wystarczy cieniowanie.
Kilka słów na temat pojazdu który powstaje,ten egzemplarz An-2 został pierwotnie dostarczony do moskiewskiej dyrekcji Aerofłotu jako CCCP-44998 w lutym 1963 roku. Został wykreślony z rejestru radzieckiego w lutym 1988 roku i przekazany przez Związek Radziecki do muzeum w Austrii, które nie zostało otwarte. Poleciał nielegalnie do Budaörs i był przechowywany po nieudanej próbie zarejestrowania. Samolot został zamontowany na podwoziu Kraz-255 i otrzymał fikcyjną rejestrację HA-VER (chociaż obecnie z takimi znakami lata Cessnę 172). Był pokazywany przy różnych okazjach, na ostatnich zdjęciach nie wygląda najlepiej.