djack napisał(a):AZ nie może się zdecydować w kwestii długości przedniej części kadłuba nie tylko w przypadku Gustawa i Friedricha. Z Aviami jest podobnie. S-199 jest całkiem OK. Wymiarowo jest zbliżona do Tamiyowskiego Gustawa. Za to z CS-199 przekombinowali. Zamiast przerobić wersję jednomiejscową najprawdopodobniej odcięli silnik S-199 i przykleili do zbyt długiego kadłuba, zapewne Gustawa.
No proszę to jest już zupełnie niezrozumiałe,alemogę potwierdzić ze po przyłożeniu kadłuba Tamiyi do kadłuba G-10 Erla Az- modela wymiary są niemal identyczne .Za długa jest ociupinkę mordka w Erlu, ale to dziesiątki i można to spokojnie olać .Co innego kształt pokryw i ich przekroje ,ale tego nie rozkminiałem .Wygląda na to ,że tylko kadłuby podstawowej wersji G są do bani i tak jak napisał marco2607 -a zapowiadał sam właściciel AZetu ;Muzikant -inne wersje mają nowe ,jakoś tam poprawione
wymiarowo kadłuby. Czyli nie do końca jest źle z tym Az-modelem
Aha, żeby nie było ;Tamiyę sprawdzałem (tak na szybko) z wymiarami rysunków fabrycznych zamieszczonych przez MarCo i poszczególne sekcje zgadzają się niemal co do joty ,jak i cała długość .
Nie wiem jak w przekrojach (mam małe wątpliwości) bo nie mam się na czym wiarygodnym oprzeć ,ale w modelach konkurencji jest identycznie.
Ps. przepraszam Krzychu za zaśmiecanie Twojego wątku warsztatowego