przez greatgonzo » środa, 9 października 2019, 20:58
Tu potrzebujesz raczej kogoś od Curtissa. Jeżeli samoloty malowano w duchu standardów USAAF, to interior green tylko w kabinie. I raczej niezupełnie Interior Green (ANA 611), a odcień z palety Berryloid znany popularnie jako Curtiss Cockpit Green. Nieco jaśniejszy i cieplejszy niż ANA 611. Reszta powinna być ZCY albo NMF, ale w szczegółach potrzebny jest ten 'Curtiss Guy'. Mogę jeszcze zerknąć do książek, ale zdaje się nie mam takiej z solidnym opracowaniem tematu.
przez GrzeM » niedziela, 20 października 2019, 13:40
Super! Może akurat "N" nie jest najładniejszą z Peczterdziestek (ta nietypowa jak na P.40 kabina), ale to co robisz to ambitny projekt i wychodzi Ci bardzo dobrze.
przez fragles » niedziela, 24 listopada 2019, 10:27
Okropnie wyglądają te lufy Mastera. Jak rurki wodociągowe, a nie jak lufy. "Ajabym" zaślepił pręcikiem te dziury i nawiercił od nowa bardziej zbliżone do kalibru km-ów. Sorki za wtręt, ale ładny model powstaje i szkoda, żeby takie coś psuło później odbiór.