Mecenas napisał(a):Cześć,
Krzysztof, a sprawdziłeś czy to w planach nie ma błędu? W skalowaniu, rozrysowaniu?
Mecenas napisał(a):Zastanawiałeś się nad wymianą lufy zamiast dłubać w plastiku? Niestety jest to detal, który ma dość duży ciężar dla ogólnego odbioru gotowego modelu.
Znalazłem na szybko tylko jeden gotowy zamiennik. Cudu nie ma, ale są za to wszystkie otwory i do tego równo zrobione.
LINK do sklepu
Krzysiek Kowalik napisał(a):Mecenas napisał(a):Cześć,
Krzysztof, a sprawdziłeś czy to w planach nie ma błędu? W skalowaniu, rozrysowaniu?
Nie sprawdzałem i raczej nie będę. Chcę spokojnie spać
marder napisał(a):Z przyjemnością popatrzę
kojot69 napisał(a):Ilość otworów w 'lufie'' się nie zgadza
cris napisał(a):Krzysiek Kowalik napisał(a):Mecenas napisał(a):Cześć,
Krzysztof, a sprawdziłeś czy to w planach nie ma błędu? W skalowaniu, rozrysowaniu?
Nie sprawdzałem i raczej nie będę. Chcę spokojnie spać
Krzysiek ,a co ma do tego sen
Skoro model ,,leży'' w rysunkach wersji B-1/B-2 , a nagle jest większy od rysunku wersji B-3 ,to Ty ,,wyciep te plany do kubła''
Niemiaszki nie skurczyli wersji B-3 z działem 75mm -przecież ,no proszę Cie ,to oczywiste !
Masz ogólnie dostępne wymiary (rozpiętość ,długość) prawdziwego samolotu ,podziel przez 72 i zobacz czy się zgadza (choćby rozpiętość ) .Nie jest to zbyt czasochłonne ,a ujawni ,,cyrki'' w tych rysunkach z tej publikacji ( co to jest ? )
Może się nagle okazać, że i gondola działa jest ok w modelu Italerii ,a jak nie to można rozciąć i dać ,,przedłużkę''-to prosta bryła .
marder napisał(a):Z przyjemnością popatrzę
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości