shadowmare napisał(a):
Ponitowałem kołpak, to samo planuję z osłonami silnika.
no i to jest uzasadnienie dla żywicznego kołpaka...
shadowmare napisał(a):
Ponitowałem kołpak, to samo planuję z osłonami silnika.
manas napisał(a):Czy Sz.K. testował może (na sucho), jak wygląda spasowanie części w przypadku wykonywania modelu "pozamykanego"?
iras67 napisał(a):Hejka. To śmigło to lepiej samemu wystrugać z kawałka plastiku niż poprawiać ono ma i profil i kształt do bani... Jestem ciekaw jak ją pomalujesz;-).
potez napisał(a):no i to jest uzasadnienie dla żywicznego kołpaka...
shadowmare napisał(a):Tak zamknąłem już 1 panel, spasowanie bez zarzutu
shadowmare napisał(a):potez napisał(a):no i to jest uzasadnienie dla żywicznego kołpaka...
Kształt jest zły?
potez napisał(a):Tylko patrząc na ten model to jeszcze sporo żywic do niego powstanie...
czekam na blachy, pewnie Part cos wyda
potez napisał(a):Tylko patrząc na ten model to jeszcze sporo żywic do niego powstanie...
czekam na blachy, pewnie Part cos wyda
shadowmare napisał(a):Przecież szpara pomiędzy kołpakiem a tą blachą z dziurami była na oryginalnym wiatropędzie też:
Michał Janik napisał(a):potez napisał(a):Tylko patrząc na ten model to jeszcze sporo żywic do niego powstanie...
czekam na blachy, pewnie Part cos wyda
A co Cię jeszcze w nim uwiera?
shadowmare napisał(a):To się źle upewniłeś. Zawsze można nakarmić kosz albo spalić w piecu, choć to mało ekologiczne. Tymczasem ja postaram się dokończyć.
potez napisał(a):no i to jest uzasadnienie dla żywicznego kołpaka...
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości