potez napisał(a):Powinno byc 16,55'' czyli 8,76 mm w skali, taka jest długośc osłony wg Monfortona. 16,55''
tamka ma 8,55
edek 8,73
mierzone niekalibrowana suwmiarka ;)
potez napisał(a):8,73 ma w Mk.IX, Mk.I edkowej w rekach nie mam i nie chce mieć. Porównaj sobie tylne szyby w obu wersjach, pewnie masz mk.IX pod ręką.
Dominik napisał(a):potez napisał(a):8,73 ma w Mk.IX, Mk.I edkowej w rekach nie mam i nie chce mieć. Porównaj sobie tylne szyby w obu wersjach, pewnie masz mk.IX pod ręką.
Jest jeszcze gorzej niż w przypadku Mk.I.
greatgonzo napisał(a):Donald Kiggins, który latał z Iwo na początku 1945 na 172 Clamwinkle McSlop (zdjęcie raczej znane, więc nie wklejam) wspomina na piśmie, bez żadnych wątpliwości, że oznaczenia, czyli V na ogonie i pasy na skrzydłach i kadłubie, nie były czarne, a ciemnofioletowe (dark purple). Z żółtymi obramowaniami naturalnie. Wspomina, że czasem nie było kiedy namalować pełnych oznaczeń i ograniczano się do samego V. To może niewiele wnosi, ale już część, gdzie tłumaczy, że pas antyodblaskowy na nosie nie był OD, a czarny warta jest większej uwagi. Skąd granat - nie mam pojęcia o ile nie było skuchy w druku.
potez napisał(a):Co jest jeszcze gorzej? jest dokładnie zrobiony na wymiar jaki był w samolocie?
We wczesnych była krótsza środkowa część ale ostatni segment w kadłubie był dla wszystkich z niekrpolowa osłoną taki sam ( no za wyjątkiem ciśnieniowych tam był niżej mocowany)
potez napisał(a):Dominik napisał(a):potez napisał(a):8,73 ma w Mk.IX, Mk.I edkowej w rekach nie mam i nie chce mieć. Porównaj sobie tylne szyby w obu wersjach, pewnie masz mk.IX pod ręką.
Jest jeszcze gorzej niż w przypadku Mk.I.
Co jest jeszcze gorzej? jest dokładnie zrobiony na wymiar jaki był w samolocie?
We wczesnych była krótsza środkowa część ale ostatni segment w kadłubie był dla wszystkich z niekrpolowa osłoną taki sam ( no za wyjątkiem ciśnieniowych tam był niżej mocowany)
Powrót do Lotnictwo - in-boxy, nowości, opinie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości