Jurek Greinert napisał(a):Pewnie że pomoże, widać strukturę mokrego płata D a co za tym idzie można to przełożyć na wygląd lini podziałowych.
Jarku z liniami podziałowymi to ja bym z lekka uważał. Praktycznie wszystkie rozpoznawcze Spitfire, a w szczególności wczesne były szpachlowane tak więc tych linii nie będzie za dużo.
Jeśli chodzi o kadłub to trzeba wyróżnić pokrywę nadsilnikową i nad zbiornikiem paliwa. Widać na fotkach że były one częściej otwierane.
Tu masz z 318 dywizjonu,
Widać, że osłona nad zbiornikiem paliwa wyraźnie się odróżnia od całej reszty
Tu znowu widać że poza wzmiankowanymi osłonami nie widać innych linii
Możliwe, że ma na to nieco wpływ słaba jakość zdjęcia.
Zbliżenie na kabinę i kadłub wczesnego PR i linii nie widać praktycznie wcale.
Na twoim miejscu, gdybym rył linie to zaznaczył bym tylko te które widać na fotkach że wyraźnie odbiegały wyglądem, a resztę bym jedynie zaznaczył cieniami, bez rycia plastiku.