Bogdan Stanek napisał(a):
Robi się coraz ciekawiej
Na tym zdjęciu, lepiej widać kształt tablicy zegarów z P-11a i skośne stężenie z lewej strony kabiny.
Obecność stężenia, sugeruje przeróbkę zbiornika oleju, w P-7 zbiornik był tuż za tablicą.
Jostein napisał(a):
Nie słyszałem nigdy o stężeniach w konstrukcjach, które mają przenosić obciążenia.
Jostein napisał(a):Bogdan Stanek napisał(a):
Robi się coraz ciekawiej
Na tym zdjęciu, lepiej widać kształt tablicy zegarów z P-11a i skośne stężenie z lewej strony kabiny.
Obecność stężenia, sugeruje przeróbkę zbiornika oleju, w P-7 zbiornik był tuż za tablicą.
Chyba stężenia absurdu, obawiam się. Nie słyszałem nigdy o stężeniach w konstrukcjach, które mają przenosić obciążenia. No i właśnie na taki element "siłowy" jest ten "dubas" o wiele za rachityczny. Może jest to po prostu element stelażu "starej" tablicy przyrządów? Bo oceniając jego przekrój, raczej nie uznałbym go za belkę kratownicy.
potez napisał(a):To nie jest płaskie żebro moim zdaniem, tylko został urwany kawałek blachy od oprofilowania, widac na nim 3 charakterystyczne zamki,którymi była przypięta. Gdyby było wypukłe, to z kabiny gucio by było widać a przecież cały ten genialny wynalazek mewiego płata miał dac pilotowi lepsza widoczność z kabiny i orientację przestrzenną.
Bogdan Stanek napisał(a):Czy tor pocisków w myśliwcach PZL był równoległy do osi płatowca, czy było z tym różnie w zależności od wersji/P-7, P-11b,
P-11a i c/ ?
Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości