CeCha napisał(a):Złożyłem kokpit.
I tu okazało się, że po sklejeniu w całość obie burty wystają za bardzo na zewnątrz... szybka przymiarka do kadłuba potwierdziła, że połówek nie da się prawidłowo skleić. Trzeba było zdjąć trochę materiału z obydwu stron, ale – przez to że elementy były dosyć solidne - nie było obawy, że pocienię je za mocno.
Finalnie wyszło tak:
Następny z kolei był silnik.
Z silnika zostały mi tylko rury wydechowe, a kadłub w zasadzie można zamykać.
Ale to już następnym razem.
Do zobaczenia.
Pashal napisał(a):Ile tych oryginalnych silników japońskich samolotów z II wojny światowej można zobaczyć w stanie dobrze zachowanym bez wymiany podzespołów ?
Nie wiem, czy te pomarańczowe przewody ( kolor umowny) mają imitować miedziane rurki, czy przewody w oplocie, który mógł być na przykład stalowy, albo miedziany - współczesne przykłady takich przewodów :
https://porzadekwkablach.pl/pl/p/Oplot-Stalowy-STAINLESS-STEEL-XC-sr.-20-mm-0%2C7-m/998
https://porzadekwkablach.pl/pl/p/Oplot-miedziany-FLEXO-COPPER-BRAID-sr.-13-mm/338
piotr dmitruk napisał(a):Koniecznie trzeba wydłubać wnętrza tych fajkowatych wlotów
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości