Nie ma, bo to dwa różne wątki: chodziło o wersję F bez kamo i jest zdjęcie, a dwa zdjęcia płata G to przyczynek do wielkości i umiejscowienia znaków rozpoznawczych - i bardzo dziękuję za owe, bo na żadnym szeroko dostępnym zdjęciu "srebrnych" P.24G górnej powierzchni płata nie widać... chyba, że Bogdan coś ma
Jeśli chodzi o pytanie Pawła Wymysłowskiego o znajomości z Grekami, to pisałem o tym w poście powyżej; mam informacje od osoby, która w jakiś sposób ma dojścia do źródeł.
Takoż odpowiadam w kwestii tego zabezpieczenia głowy, do którego zrobił rysunki: nie polemizuję w trafnością uwag, bo pewnie miały by sens w przypadku fabrycznej modyfikacji, gdzie zabrali by się za ta kwestię inżynierowie, natomiast...
No właśnie; w tym przypadku mamy jednak najprawdopodobniej do czynienia z modyfikacją polową, zrobioną zapewne przez jakiegoś... powiedzmy Jorgusia Panatinaikosa, lotniskowego mechanika, któremu być może piloci narzekali, że chcą dodatkowej ochrony głowy, a który - po otrzymaniu pozwolenia od dowódcy - stworzył co się dało z tego, co miał pod ręką i w takich warunkach, jakie miał.
Takie jest moje zdanie (nie mówię, że mam rację) i ktoś oczywiście może się z nim nie zgadzać - jego prawo - dlatego zamierzam dorobić wspomniane wielokrotnie wzmocnienie, bo występuje na zdjęciach.