Moderator: xenomorph
Domi napisał(a):Witam,
Ja raczej stawiam na pierwszą płytę - tą z dolną częścią pod kątem. Skoro dałeś wczesny typ ograniczników wychylenia wózków to bardziej odpowiednia będzie właśnie ta płyta, która była montowana na wczesnych i średnich IV Ausf.H. Ta z prostym spodem, będącym przedłużeniem dna wanny jest właściwa dla późnych H i wszystkich J-otek.
Jeszcze jedna uwaga, podparcia pod tłumik występowały i w zwykłych H oraz wczesnych J (z jednym, dużym, leżącym tłumikiem) jak i w późnych J z dwoma pionowymi tłumikami płomieni...
pozdrawiam
Dominik
P.S. Czy masz może więcej zdjęć tej zielonej J-otki? Albo jakiś link? :-)
Domi napisał(a):Dzięki za linki! Właśnie kiedyś szukałem jakichś zdjęć tej IV. Z tego co pamiętam to jeszcze Bułgarzy mieli taką późną J. Ciekawe, może znajdą się i tamtej zdjęcia.
Powodzenia przy Twojej :-)
pozdrawiam
Dominik
Marny ze mnie "lepiacz".
Powrót do Pojazdy wojskowe - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 119 gości